- Home -
- ecommerce -
- Zapomniane subskrypcje kosztują klientów nawet o 250 proc. więcej, niż im się wydaje. Wystarczy je wyłączyć, by zaoszczędzić
Zapomniane subskrypcje kosztują klientów nawet o 250 proc. więcej, niż im się wydaje. Wystarczy je wyłączyć, by zaoszczędzić
Oszczędzanie to temat, który biorąc pod uwagę trudną sytuację gospodarczą nabrał w ostatnich miesiącach wiatru w żagle. Wiele osób zaczęło dokładniej analizować listę comiesięcznych wydatków. Okazuje się, że zdecydowanie większą uwagę powinniśmy skupić na płatnościach opartych na modelu subskrypcyjnym, który zyskuje coraz większą popularność. Zapomniane subskrypcje w internecie kosztują bowiem klientów nawet o 250 proc. więcej, niż im się wydaje.

13.11.2025 6:55, Miłosz Magrzyk
12.11.2025 17:27, Mateusz Krakowski
12.11.2025 17:26, Marcin Szermański
12.11.2025 15:35, Mateusz Krakowski
12.11.2025 14:42, Miłosz Magrzyk
12.11.2025 13:49, Katarzyna Zuba
12.11.2025 13:02, Mateusz Krakowski
12.11.2025 12:21, Miłosz Magrzyk
12.11.2025 11:10, Edyta Wara-Wąsowska
12.11.2025 10:23, Marcin Szermański
12.11.2025 10:11, Mariusz Lewandowski
12.11.2025 9:29, Edyta Wara-Wąsowska
12.11.2025 8:34, Aleksandra Smusz
12.11.2025 7:44, Edyta Wara-Wąsowska
12.11.2025 6:43, Aleksandra Smusz
11.11.2025 19:52, Rafał Chabasiński
11.11.2025 15:14, Mateusz Krakowski
11.11.2025 12:45, Filip Dąbrowski
11.11.2025 11:27, Mariusz Lewandowski

Jesteśmy patriotami, ale z szacunkiem do biało-czerwonej flagi jest różnie. Nawet, gdy chcemy dobrze
11.11.2025 9:52, Jerzy Wilczek
11.11.2025 9:25, Aleksandra Smusz

USA uczciły niepodległość Polaków w mniej więcej taki sam sposób, jak Biedronka czci mnie, sprzedając mi polędwicę sopocką
11.11.2025 8:55, Mariusz Lewandowski
11.11.2025 8:31, Rafał Chabasiński
11.11.2025 7:19, Mariusz Lewandowski
11.11.2025 6:24, Mariusz Lewandowski
10.11.2025 20:56, Mariusz Lewandowski
10.11.2025 20:18, Mariusz Lewandowski
10.11.2025 20:10, Aleksandra Smusz



























