Biedronka przedłuża umowę z PZPN i szykuje nową promocję. Czy czekają nas piłkarskie świeżaki?

Zakupy dołącz do dyskusji 02.05.2018
Biedronka przedłuża umowę z PZPN i szykuje nową promocję. Czy czekają nas piłkarskie świeżaki?

Tomasz Laba

Polska piłka nożna od kilku lat jest na niesamowitej fali wznoszącej. Miejsce w ścisłej czołówce światowego rankingu FIFA jeszcze kilka lat temu dla wielu wyglądała na perspektywę z kiepskiego dowcipu. Kto wie, czy sporego udziału w tym sukcesie nie ma Biedronka, która od 8 lat jest oficjalnym sponsorem kadry. Właśnie przedłużono umowę na kolejne 4 lata. 

Gdy 8 lat temu po raz pierwszy ogłoszono, że oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłkę nożną będzie Biedronka, decyzja ta była źródłem wielu dowcipów. To były jednak czasy, kiedy zarówno kadra, jak i portugalska sieć nie miały najlepszej prasy. Ta współpraca mogłaby być dobrą ilustracją do naszego przysłowia, które mówi, że najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie. Właśnie ogłoszono, że umowy sponsorskie między naszą reprezentacją, a Biedronką zostały przedłużone o kolejne 4 lata, a więc do mundialu w 2022 roku.

Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Biedronka jest naszym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN

Biedronka będzie sponsorem PZPN i reprezentacji Polski do 2022 roku

Na mocy umowy, logotyp marki będzie obecny w oprawie reklamowej meczów rozgrywanych na polskich boiskach, na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN oraz drukach reklamowych, zaproszeniach, biletach i programach. Drugą częścią umowy jest wspieranie młodych piłkarskich talentów, które teraz trenują w Akademii Młodych Orłów.

Świeżaki a seks. Gang Świeżaków z Biedronki rozbudził rynek usług seksualnych w internecie

Zbliżający się wielkimi krokami mundial w Rosji to również świetny potencjał reklamowy, a w tym portugalska sieć jest bez wątpienia liderem. Dlatego już od 7 maja rusza wielka akcja promocyjna pod hasłem dumni z naszych. Ta lojalnościowa akcja do złudzenia będzie przypominała inną, legendarną już promocję ze świeżakami. Różnica będzie jedynie taka, że zamiast pluszowych piłkarzy, klienci będą mogli zbierać naklejki z ich podobiznami. Świeżaki – naklejki, które były źródłem wielkiego poruszenia wśród klientów, mają zatem szansę na powrót w nowej formie. Oprócz kolekcjonerskich naklejek, przed mundialem sklepy zostaną wypełnione setkami reprezentacyjnych gadżetów, które będą podgrzewały piłkarskie emocje.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *