Biedronka przedłuża umowę z PZPN i szykuje nową promocję. Czy czekają nas piłkarskie świeżaki?

Zakupy Dołącz do dyskusji
Biedronka przedłuża umowę z PZPN i szykuje nową promocję. Czy czekają nas piłkarskie świeżaki?

Polska piłka nożna od kilku lat jest na niesamowitej fali wznoszącej. Miejsce w ścisłej czołówce światowego rankingu FIFA jeszcze kilka lat temu dla wielu wyglądała na perspektywę z kiepskiego dowcipu. Kto wie, czy sporego udziału w tym sukcesie nie ma Biedronka, która od 8 lat jest oficjalnym sponsorem kadry. Właśnie przedłużono umowę na kolejne 4 lata. 

Gdy 8 lat temu po raz pierwszy ogłoszono, że oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłkę nożną będzie Biedronka, decyzja ta była źródłem wielu dowcipów. To były jednak czasy, kiedy zarówno kadra, jak i portugalska sieć nie miały najlepszej prasy. Ta współpraca mogłaby być dobrą ilustracją do naszego przysłowia, które mówi, że najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie. Właśnie ogłoszono, że umowy sponsorskie między naszą reprezentacją, a Biedronką zostały przedłużone o kolejne 4 lata, a więc do mundialu w 2022 roku.

Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Biedronka jest naszym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN

Biedronka będzie sponsorem PZPN i reprezentacji Polski do 2022 roku

Na mocy umowy, logotyp marki będzie obecny w oprawie reklamowej meczów rozgrywanych na polskich boiskach, na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN oraz drukach reklamowych, zaproszeniach, biletach i programach. Drugą częścią umowy jest wspieranie młodych piłkarskich talentów, które teraz trenują w Akademii Młodych Orłów.

Świeżaki a seks. Gang Świeżaków z Biedronki rozbudził rynek usług seksualnych w internecie

Zbliżający się wielkimi krokami mundial w Rosji to również świetny potencjał reklamowy, a w tym portugalska sieć jest bez wątpienia liderem. Dlatego już od 7 maja rusza wielka akcja promocyjna pod hasłem dumni z naszych. Ta lojalnościowa akcja do złudzenia będzie przypominała inną, legendarną już promocję ze świeżakami. Różnica będzie jedynie taka, że zamiast pluszowych piłkarzy, klienci będą mogli zbierać naklejki z ich podobiznami. Świeżaki – naklejki, które były źródłem wielkiego poruszenia wśród klientów, mają zatem szansę na powrót w nowej formie. Oprócz kolekcjonerskich naklejek, przed mundialem sklepy zostaną wypełnione setkami reprezentacyjnych gadżetów, które będą podgrzewały piłkarskie emocje.