Jeśli masz bilet miesięczny w SkyCash, lepiej nie myśl o zmianie telefonu na nowy

Technologie Zakupy Dołącz do dyskusji (82)
Jeśli masz bilet miesięczny w SkyCash, lepiej nie myśl o zmianie telefonu na nowy

Marek Krześnicki wychwalał swego czasu aplikację SkyCash na łamach Bezprawnika. Również ja korzystam z niej od jakiegoś czasu, jednak mam mieszane uczucia.

Przede wszystkim – pomysł rewelacyjny. Zebranie tych wszystkich płatności w pociągach, autobusach, parkomatach itd. w jednym miejscu – to przyszłość świata technologii.

Niewykluczone jednak, że to przyszłość, której przeciera szlaki aplikacja SkyCash, natomiast na ich miejsce przyjdzie ktoś, kto potrafi to robić na poważnie i skonsumuje dla siebie lwią część. rynku. Pomysł rewelacyjny, wykonanie natomiast prymitywne.

Pomijam już zupełnie fakt, że SkyCash jest hostowany na serwerach Home.pl i niczym blog Radosnej Ogrodniczki „wywalił” się przy okazji ostatnich ataków DDoS na hostingodawcę. Z DDoS-em nikt jeszcze nie wygrał, ale mimo wszystko chciałbym myśleć, że usługa de facto finansowa jest jednak zabezpieczona przed takimi wypadkami w nieco poważniejszy sposób – ludzie stali zdziwieni na peronach metra. Pomijam to jednak, bo to tylko mało znaczący incydent.

SkyCash jest jednak aplikacją zdominowaną ewidentnie przez rządy programistów, a nie UX-owców. Tam już wszystko troszkę trąci myszką: wygląd, projekt aplikacji, bardzo słabo wykorzystywany potencjał widgetów na smartfonach zwłaszcza z Androidem (a które mogłyby robić za idealny bilet miesięczny). I w tej otoczce bylejakości mieści się też obsługa klienta.

Do mojego pasma rozczarowań od kilku dni dołączam problem biletu miesięcznego po zmianie smartfona, do którego było podpięte konto SkyCash, na nowy. Otóż po zalogowaniu się na nowe konto tylko nadzwyczajnym zbiegiem okoliczności w paskudnym interfejsie (naprawdę nie wypominam tego bez powodu) znalazłem informację o tym, że bilet nie jest ważny na tym telefonie. Zadowolony, że w porę udało mi się dostrzec informację i zapobiec komunikacyjnej tragedii, sprawdziłem czy da się z tym fantem coś zrobić. Da się!

Bilet jest ważny jedynie na urządzeniu na którym został zakupiony. W przypadku biletów długookresowych SkyCash umożliwia Użytkownikom przeniesienie zakupionego biletu na inne urządzenie. W celu dokonania przeniesienia prosimy o kontakt z BOK SkyCash: bok@skycash.com

Ale i tutaj SkyCash działa tak jak działa i jak wygląda. Kontakt z BOK miał miejsce w czwartek wieczorem – automat nadał numer sprawie i od tego czasu nie ma kontaktu z bazą. 4 dni, usługa finansowa, związana z komunikacją. 13% biletu miesięcznego – a temat nadal jest otwarty. Biada tym, którzy zmieniają smartfony, a ja powolutku czekam na jakiegoś dużego gracza rynkowego, który zrobi SkyCash jeszcze raz, tylko dobrze.