- Home -
- ecommerce -
- Rewolucja technologiczna już trwa. Morele.net wdraża ChatGPT do obsługi pytań klientów sklepu
Rewolucja technologiczna już trwa. Morele.net wdraża ChatGPT do obsługi pytań klientów sklepu
Morele.net wdraża ChatGPT. Sztuczna inteligencja będzie odpowiadać na pytania kupujących o produkty oferowane w sklepie. Tym samym uprości obsługę i odciąży żywych pracowników. Brzmi znajomo? Podobne rozwiązania ecommerce stosuje z powodzeniem już od jakiegoś czasu.

16.09.2025 8:11, Jakub Bilski

Oto największy niewypał na Allegro, OLX i Vinted. Kosztuje krocie, a później ludzie sprzedają go za bezcen
16.09.2025 7:22, Aleksandra Smusz
16.09.2025 7:11, Marek Śmigielski
15.09.2025 21:24, Jerzy Wilczek
15.09.2025 20:14, Mariusz Lewandowski
15.09.2025 19:19, Filip Dąbrowski
15.09.2025 18:17, Marek Śmigielski

Aplikant i ZUS kontra obywatel. Instytucja przetrzymuje pieniądze i udaje, że wszystko jest w porządku
15.09.2025 15:09, Mariusz Lewandowski
15.09.2025 14:15, Filip Dąbrowski
15.09.2025 13:28, Mariusz Lewandowski

To, na kogo głosujesz, ma związek z tym, czy lubisz samochody elektryczne. Dane nie zaskakują, tego nagłówka nawet nie warto klikać
15.09.2025 13:11, Mariusz Lewandowski
15.09.2025 12:58, Jerzy Wilczek
15.09.2025 12:25, Mariusz Lewandowski
15.09.2025 12:08, Mateusz Krakowski
15.09.2025 11:07, Filip Dąbrowski
15.09.2025 10:18, Filip Dąbrowski
15.09.2025 9:01, Jerzy Wilczek
15.09.2025 8:14, Miłosz Magrzyk
15.09.2025 7:15, Mariusz Lewandowski

Donald Trump oczekuje, że Europa wypowie wojnę handlową Chinom. Dopiero wtedy rozważy kwestię rosyjską
15.09.2025 6:24, Filip Dąbrowski
15.09.2025 5:09, Mariusz Lewandowski
15.09.2025 4:05, Mariusz Lewandowski

Jeśli zmieniasz adres, numer telefonu lub nazwisko, to nie zapomnij zrobić jednej rzeczy. Inaczej możesz mieć problemy w banku
14.09.2025 16:36, Marek Śmigielski
14.09.2025 15:27, Mateusz Krakowski
14.09.2025 14:41, Marek Śmigielski
14.09.2025 13:41, Filip Dąbrowski