Żabka będzie teraz zajmowała się naprawianiem telefonów

Biznes Technologie Dołącz do dyskusji
Żabka będzie teraz zajmowała się naprawianiem telefonów

Żabka nie chce być wyłącznie kojarzona jako osiedlowy sklep. Można tam też odebrać paczkę, wypić kawę, zjeść hot doga, a nawet naprawić buty. A teraz również… podreperować smartfona.

Naprawa telefonów w Żabce? To nie jest żart. Zresztą od pewnego czasu sieć czyści buty, więc firma stwierdziła, że naprawiać smartfony też może.

– Od 13 marca br. klienci sieci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego – przekazuje sieć w komunikacie prasowym.

Nie jest oczywiście tak, że kasjer weźmie smartfona i zacznie go rozkręcać oraz zmieniać szybki. – Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci – przekazano.

Ile kosztuje naprawa telefonu w Żabce?

Niestety, do końca nie wiadomo. „Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys” – przekazuje firma.

Nie powinniśmy zbankrutować. Nie ma natomiast pewności, że nasz model obejmie usługa Żabki i Digital Care. Ma ona być dostępna dla 80 proc. modeli z naszego rynku, wytwarzanych przez „7 wiodących marek”.

Dobrą wiadomością jest to, że Żabka nie każe zbyt długo czekać na smartfona. „Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę” – czytamy. Status naprawy będzie można śledzić na stronie projektu – choć ta na razie jeszcze działa z problemami.

Żabka rozkręca się w imponujący sposób

– Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług

Trzeba przyznać, że nie są to puste słowa – Żabka potrafi zaskoczyć swoimi pomysłami i swoją dynamiczną ekspansją. Jest to już wielka korporacja, a ciągle czuć ducha start-upu. Niedawno pisaliśmy, że może być to polska marka na miarę Mercedesa czy Tesli. Kto wie, może naprawy telefonów w tym pomogą.