- Home -
- ecommerce -
- Opakowanie prezentowe - tak tego nie rób. Dziennikarz oniemiał, gdy zobaczył co przyszło mu po zakupach na Allegro
Wiele sklepów internetowych ma w swojej ofercie dodatkowe opakowanie prezentowe dla klientów, którzy robią zakupy w celu dalszego ich podarowania bliskiej osobie. Nie wszyscy robią to jednak dobrze.

Znany dziennikarz technologiczny, Piotr Grabiec z serwisu Spider's Web, pochwalił się dziś tym, jak zapakowano prezent, który zaplanował dla swojej lubej na Walentynki. Wiele już widziałem bylejakości w realizowaniu różnych usług przez internet, ale tutaj sprzedawca przeszedł samego siebie.
Piotrek wpadł na całkiem pomysłowy prezent, by swoją lubą obdarować drzewkiem bonsai. Wygrzebał więc w ramach Allegro ofertę o nazwie "Prezent na Walentynki drzewko szczęścia bonsai". Sprzedawca "latwauprawa" jest bardzo wiarygodny, ma dobre opinie, doskonale prezentuje swoją ofertę. Pod tym względem nie można mu zarzucić zbyt wiele.
- Czytaj też: Kiedyś były bukiety róż, a teraz… gadżety erotyczne – trendy na Walentynki 2022
Problem pojawił się w chwili, gdy kupujący poprosił o zapakowanie prezentu, co było możliwe - za dodatkową opłatą w wysokości 10 złotych. Czy 10 złotych to duża kwota dla opakowania prezentowego? To zależy od opakowania. W tym wypadku ktoś solidnie przepłacił. Wydaje się jednak, że lepiej opakowania nie proponować wcale, jeśli ma wyglądać tak, jak na zdjęciu poniżej:
Każdy z nas ma w rodzinie kogoś, to wybitnie nie potrafi pakować prezentów, ale sprzedawca "łatwej uprawy" zdecydowanie zawiesił poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Wypadło to szczególnie komicznie w kontekście tego, że na szybko zaczęto sprzedawać drzewka i nasiona jako propozycję walentynkową, a więc de facto obliczoną na prezentowy charakter. Kawałek obrzydliwego kartonu niskiej jakości, który został zawinięty w folię i chyba już tylko turpistycznie-ironicznie przewiązano go wstążeczką... Nic dziwnego, że zdjęcie zdobywa coraz większą popularność wśród użytkowników Twittera.
Opakowanie prezentowe w ecommerce
W przypadku sprzedaży towarów luksusowych oraz o specyfice typowo nastawionej na współgranie z ecommerce, naturalnym wydaje się, że posiadanie w swojej ofercie możliwości wysłania czegoś jako prezent, może być jednym z czynników decydujących o wyborze danego sprzedawcy i podjęciu decyzji zakupowej. Takich czynników jest wiele, wielokrotnie pisaliśmy na nich na łamach Bezprawnik eCommerce, chodzi o opcje dostawy kurierskiej czy do Paczkomatu lub udostępniane systemu płatności.
W tym wypadku sprzedawca miał o tyle dużego pecha, że Piotrek mieszka ze swoją narzeczoną, a tym samym - sam odebrał "opakowanie prezentowe". Warto jednak pamiętać, ze z reguły takie przesyłki zamawiane są do adresata mieszkającego pod innymi adresem i rzadko kiedy mamy możliwość weryfikacji ich jakości. A obdarowanemu nie wypada przecież napisać, że opakowanie było jakimś żartem.
zobacz więcej:
03.07.2025 20:42, Joanna Świba
03.07.2025 15:57, Mateusz Krakowski
03.07.2025 14:09, Mariusz Lewandowski
03.07.2025 13:35, Jakub Kralka
03.07.2025 13:27, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:53, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:08, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 11:29, Mateusz Krakowski
03.07.2025 10:19, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski
03.07.2025 8:42, Aleksandra Smusz
03.07.2025 7:01, Aleksandra Smusz
03.07.2025 6:53, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 5:45, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 4:43, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 15:05, Jakub Kralka
02.07.2025 14:14, Katarzyna Zuba
02.07.2025 12:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 11:59, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 11:23, Katarzyna Zuba
02.07.2025 10:16, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 9:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 8:49, Aleksandra Smusz
02.07.2025 7:58, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 7:08, Rafał Chabasiński