Polscy przedsiębiorcy masowo kantują swoich kontrahentów na fakturach
Z raportu „Etyka płatnicza przedsiębiorców” wynika, że spora część polskich firm jest skłonna ignorować błędy na fakturach na swoją korzyść lub nawet nie zwracać towaru lepszego niż zamówiony. Warto zadać sobie pytanie, czy jest to wyraz nieuczciwości, czy może wynik braku świadomości konsekwencji takich działań? Czy może, w świetle ekonomicznych trudności, jest to po prostu strategia przetrwania?

17.09.2025 23:34, Rafał Chabasiński
17.09.2025 16:40, Mateusz Krakowski
17.09.2025 15:16, Katarzyna Zuba
17.09.2025 13:26, Katarzyna Zuba
17.09.2025 12:55, Mateusz Krakowski
17.09.2025 12:31, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 10:22, Aleksandra Smusz
17.09.2025 9:17, Aleksandra Smusz
17.09.2025 8:45, Filip Dąbrowski
17.09.2025 8:02, Jerzy Wilczek
17.09.2025 7:23, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 6:30, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 5:49, Filip Dąbrowski
17.09.2025 4:54, Mariusz Lewandowski
16.09.2025 15:29, Miłosz Magrzyk
16.09.2025 15:13, Katarzyna Zuba
16.09.2025 13:11, Aleksandra Smusz
16.09.2025 12:03, Mateusz Krakowski
16.09.2025 10:00, Miłosz Magrzyk
16.09.2025 8:11, Jakub Bilski

Oto największy niewypał na Allegro, OLX i Vinted. Kosztuje krocie, a później ludzie sprzedają go za bezcen
16.09.2025 7:22, Aleksandra Smusz
16.09.2025 7:11, Marek Śmigielski