- Home -
- ecommerce -
- Sprzedawca ma ograniczony czas na rozpatrzenie reklamacji. Brak udzielenia odpowiedzi w terminie oznacza spore korzyści dla konsumenta
Sprzedawca ma ograniczony czas na rozpatrzenie reklamacji. Brak udzielenia odpowiedzi w terminie oznacza spore korzyści dla konsumenta
Przepisy wprowadzają konkretny termin, w którym przedsiębiorca powinien udzielić odpowiedzi na złożoną reklamację. Zwykle jest to 30 dni, jednak nie brak także wyjątków. Jednym z nich jest skorzystanie z rękojmi, w przypadku której termin na rozpatrzenie reklamacji jest krótszy. Brak udzielenia odpowiedzi w przewidzianym czasie oznacza natomiast spore korzyści dla konsumenta.

15.09.2025 8:14, Miłosz Magrzyk
15.09.2025 7:15, Mariusz Lewandowski

Donald Trump oczekuje, że Europa wypowie wojnę handlową Chinom. Dopiero wtedy rozważy kwestię rosyjską
15.09.2025 6:24, Filip Dąbrowski
15.09.2025 5:09, Mariusz Lewandowski
15.09.2025 4:05, Mariusz Lewandowski

Jeśli zmieniasz adres, numer telefonu lub nazwisko, to nie zapomnij zrobić jednej rzeczy. Inaczej możesz mieć problemy w banku
14.09.2025 16:36, Marek Śmigielski
14.09.2025 15:27, Mateusz Krakowski
14.09.2025 14:41, Marek Śmigielski
14.09.2025 13:41, Filip Dąbrowski

Kiełbasa z piwnicy i prześcieradła. Sprawdź, jak pisać o sobie w internecie, by inni cię zapamiętali
14.09.2025 12:22, Aleksandra Smusz
14.09.2025 10:34, Mariusz Lewandowski
14.09.2025 9:19, Aleksandra Smusz
14.09.2025 8:28, Mariusz Lewandowski
14.09.2025 7:20, Mariusz Lewandowski
14.09.2025 6:15, Mariusz Lewandowski

W polskich sklepach nie da się dziś płacić kartą. Chaos w galeriach handlowych, wielka awaria terminali
13.09.2025 15:15, Mariusz Lewandowski
13.09.2025 12:32, Mateusz Krakowski
13.09.2025 7:28, Rafał Chabasiński
13.09.2025 6:19, Filip Dąbrowski
12.09.2025 21:30, Katarzyna Zuba
12.09.2025 15:05, Miłosz Magrzyk
12.09.2025 14:54, Mariusz Lewandowski
12.09.2025 13:02, Miłosz Magrzyk