Gwarantowane 17 tys. zł przychodu co miesiąc – przez cały rok. Wystarczy… założyć Żabkę

Biznes Firma dołącz do dyskusji (205) 05.07.2021
Gwarantowane 17 tys. zł przychodu co miesiąc – przez cały rok. Wystarczy… założyć Żabkę

Edyta Wara-Wąsowska

Żabki chcą zachęcić nowe osoby do zostania franczyzobiorcami. 17 tys. zł co miesiąc za założenie Żabki – czyli gwarantowany przychód przez cały rok – ma zachęcić nowe osoby do skorzystania z oferty franczyzowej sieci. 

17 tys. zł co miesiąc za założenie Żabki. Sieć ma nową ofertę dla franczyzobiorców

Bardzo często osoby, które chcą prowadzić własny biznes, decydują się na franczyzę. Dzięki temu nie muszą martwić się m.in. rozpoznawalnością marki czy strategią biznesową. Ofertę franczyzową mają różne sieci, w tym – Żabka. Teraz jednak sieć chce przyciągnąć nowe osoby. Jak? Oferując 17 tys. zł gwarantowanego przychodu co miesiąc za założenie Żabki. Franczyzobiorca, który zdecyduje się na prowadzenie sklepu, przez rok może liczyć na gwarantowany przychód. To zresztą nie wszystko. Mogą też otrzymać 12 tys. zł na start, które będą mogli wydać na rozwój biznesu lub ewentualne pokrycie strat mogących pojawić się w pierwszych miesiącach prowadzenia działalności.

Oprócz tego nowi franczyzobiorcy mogą również liczyć na to, że otrzymają w pełni wyposażony i umeblowany sklep, którego lokalizacja będzie dobierana m.in. pod kątem potencjalnej liczby klientów. Tym samym franczyzobiorca – przynajmniej teoretycznie – nie musi martwić się o to, czy będzie popyt na jego towary. Sieć próbuje zadbać o to, by Żabki powstawały w optymalnych lokalizacjach.

Tak jak w przypadku większości ofert franczyzowych Żabka dzieli się oczywiście także swoim know-how i zapleczem marketingowym.

Jak założyć własną Żabkę?

Co trzeba zrobić, by założyć własną Żabkę? W zasadzie niewiele. Przyszłemu franczyzobiorcy potrzebny jest przede wszystkim niewielki kapitał własny – w wysokości 5 tys. zł. Zostanie on przeznaczony m.in. na koncesję czy zakup kasy fiskalnej. Oczywiście franczyzobiorca prowadzi sklep w ramach działalności gospodarczej. Dodatkowo jest też związany umową o współpracę z siecią. Franczyzobiorca zobowiązuje się w jej ramach nie tylko do zarządzania sklepem, ale również do kontroli kosztów czy rozliczeń z ZUS-em i skarbówką. W zamian za to – oprócz środków na start i gwarantowanego przychodu – może liczyć na zestaw narzędzi ułatwiających zarządzanie finansami i samym sklepem. W razie jakichkolwiek problemów franczyzobiorca może też zwrócić się do specjalnej jednostki, czyli do Centrum Wsparcia Franczyzobiorców. Dodatkowo przedsiębiorcy prowadzący Żabkę pozostają też w stałym kontakcie z Partnerami ds. Sprzedaży.

Co ciekawe, sieć twierdzi, że aż 9 na 10 nowych przedsiębiorców już po roku osiąga satysfakcjonujący poziom rozwoju biznesu.

Nowa oferta dla franczyzbiorców obowiązuje od 1 lipca.