2 tys. zł – nawet tyle może przedsiębiorcę kosztować pakiet usług… astrologa dla biznesu

Firma Na wesoło dołącz do dyskusji (42) 13.02.2020
2 tys. zł – nawet tyle może przedsiębiorcę kosztować pakiet usług… astrologa dla biznesu

Edyta Wara-Wąsowska

Niewiele osób zupełnie poważnie traktuje astrologów, czyli osoby, które mają odczytywać znaki zapisane w układzie gwiazd i planet. Tymczasem okazuje się, że astrologia cały czas się rozwija, a coraz większy popyt na usługi takich specjalistów zgłaszają… przedsiębiorcy. Dla astrologów to naturalnie szansa na zarobienie ogromnych pieniędzy.

Astrologia dla biznesu coraz popularniejsza

Poza granicami naszego kraju korzystanie z usług tego rodzaju specjalistów cieszy się coraz większą popularnością. Powstało nawet specjalne stowarzyszenie – International Society of Business Astrologers – do którego należą już astrolodzy z 47 państw świata. Nie ma jednak nic za darmo – jeśli ktoś chce zostać członkiem organizacji, musi płacić. Plus jest taki, że do stowarzyszenia należą również uczelnie, astrolodzy wymieniają się między sobą wynikami najnowszych badań, a po uiszczeniu opłaty rocznej w wysokości ok. 250 zł można również brać udział w wydarzeniach online organizowanych przez The International Astrologer. Można nawet uzyskać specjalny certyfikat. Być może brzmi to wszystko nieco zabawnie, ale nie ma żadnych wątpliwości, że wiele osób jest całkiem poważnie zaangażowanych w profesjonalny rozwój tej gałęzi astrologii.

Niektórych może zdziwić natomiast fakt, że astrolog przepowiadający przyszłość przedsiębiorcom staje się coraz bardziej pożądany także w Polsce.

Astrologia dla biznesu: jakie usługi zamawiają firmy?

Głównym zadaniem astrologów jest tworzenie specjalnych kosmogramów – zarówno dla samych firm (jako marek) jak i dla poszczególnych jej pracowników czy zarządu. Astrolodzy pomagają również w określeniu potrzeb firm i czasu ich realizacji – wszystko w oparciu o przyszłe wydarzenia odczytane z ruchu ciał niebieskich. Ba – niektórzy nawet doradzają, w jakim terminie najkorzystniej wziąć kredyt czy jaka strategia sprzedaży sprawdzi się najlepiej.

Dodatkowo – tak samo jak w numerologii – astrolodzy tworzą też horoskop założenia firmy. Zasady są właściwie identyczne, tylko zamiast imienia i nazwiska do określenia wibracji marki wykorzystuje się jej nazwę. Poszczególne cyfry otrzymane w ostatecznym rozrachunku mają określać to, jakie cechy ma dana marka i co warto wykorzystać.

Ile można na tym zarobić?

Niektórych z pewnością zainteresuje, ile może zarobić astrolog świadczący usługi dla biznesu. Ich zarobki będą mocno zróżnicowane (każdy ustala takie stawki, jakie uważa za słuszne). Jak można jednak dowiedzieć się z tekstu Patrycji Małek z Sedlak&Sedlak, zamieszczonego na łamach egospodarka.pl, pełen pakiet usług astrologa może firmę kosztować nawet prawie 2 tys. zł. Na przykład astrologiczna rekrutacja kadr może kosztować ok. 500 zł, prognoza dla partnerów i wspólników biznesowych – 450 zł, a numerologia nazwy firmy – 300 zł. Wydaje się zatem, że astrologia dla biznesu może być bardzo lukratywną ścieżką rozwoju – zwłaszcza, że koszty prowadzenia takiej działalności są znikome. Właściwie wystarczy przejść dowolny kurs (a pojawia się w Polsce coraz więcej kursów dla numerologów, astrologów i osób parających się podobnymi działaniami). A popyt na usługi takich specjalistów – co niektórych może dziwić, a niektórych bawić – może być coraz większy.