Nie jesteś zadowolony z zakupów, które zrobiłeś w ofercie Allegro SMART? Nic straconego, Poczta Polska zapewnia, że zakupione rzeczy można bezpłatnie zwrócić

Zakupy Dołącz do dyskusji (125)
Nie jesteś zadowolony z zakupów, które zrobiłeś w ofercie Allegro SMART? Nic straconego, Poczta Polska zapewnia, że zakupione rzeczy można bezpłatnie zwrócić

Dobra wiadomość dla wszystkich osób, które zastanawiały się co zrobić z nietrafionym zakupem dokonanym w ofercie Allegro Smart. Okazuje się, że obowiązuje darmowy zwrot w Allegro Smart – Poczta Polska informuje klientów, że zakupione rzeczy będą mogli zwrócić nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów.

Nietrafiony zakup? Nic straconego. Darmowy zwrot w Allegro Smart

Allegro niedawno podrasowało ofertę Allegro Smart, tak, by w okresie przedświątecznym więcej osób skusiło się na skorzystanie z tej opcji. Zakupy zamówione w ramach Allegro Smart można odebrać w kilku różnych punktach – przede wszystkim w placówkach pocztowych, ale także w sklepach Żabka, na stacjach Orlen oraz w kioskach i salonikach Ruchu. Jest to możliwe dzięki opcji „Odbiór w punkcie”. Klienci, którzy decydują się właśnie na taką formę dostawy mogą czuć się mile zaskoczeni. Dlaczego? Poczta Polska zobowiązała się, że w ich przypadku możliwy jest darmowy zwrot w Allegro Smart Jeśli zatem ktoś zamówił dany produkt i jest abonentem Allegro Smart, a w dodatku wybrał opcję „Odbiór w punkcie” i nie jest zadowolony z zakupów, może bezpłatnie zwrócić zakupione rzeczy.

Co zrobić, by zwrócić zakupy zamówione w ramach Allegro Smart?

Procedura jest prosta. Towar, który chcemy zwrócić, należy zapakować, następnie wydrukować etykietę zwrotną i udać się z tak przygotowanym zwrotem do najbliższej placówki Poczty Polskiej. Należy jednocześnie pamiętać, że wprawdzie Poczta Polska umożliwia darmowy zwrot zakupów z Allegro Smart, ale w niektórych sytuacjach – nawet pomimo spełnienia wszystkich formalnych warunków, w tym wcześniejszego zaznaczenia opcji Odbiór w punkcie – zwrot towaru nie będzie możliwy. Dotyczy to przede wszystkim produktów spożywczych i produktów personalizowanych (co w obu przypadkach wydaje się logiczne i uzasadnione). Należy też pilnować terminu zwrotu towaru oraz nie zapomnieć o wypełnieniu formularza zwrotu i wysłaniu go do nadawcy towaru. Formularz znajduje się w zakładce „Kupione” na koncie internetowym klienta.

Poczta Polska jednocześnie przypomina, że to ostatni moment na zakupy internetowe, jeśli robimy je z myślą o świątecznych prezentach. Zamówień przybywa w ekspresowym tempie, a kurierzy w dużych miastach już w tym momencie doręczają paczki nawet w soboty.