A gdyby tak ubezpieczyć się od codziennych nieszczęść w naszym mieszkaniu?

Akcja komercyjna Codzienne Gorące tematy 27.06.2017
A gdyby tak ubezpieczyć się od codziennych nieszczęść w naszym mieszkaniu?

Udostępnij

Mariusz Lewandowski

Piecyk, stary piecyk, zdecydowanie zbyt stary. Wiosna zdecydowanie bardziej przypominała zimę i zmusiła do radykalnych kroków. Podłączyłem go więc do kontaktu i… bum! Prądu zabrakło na całym osiedlu. Ludzie, dodam że w grubych futrach, wychodzili na balkony, krzycząc wniebogłosy, a jeden dziadek krzyczał, że wreszcie się zaczęło. Co? Nie dopytywałem. 

Mam nadzieję, że to jednak nie była moja wina, a jeśli była i komuś coś się spaliło, to od razu zastrzegam, że ta historia nie wydarzyła się naprawdę i oczywiście to tylko taka licentia poetica. W każdym razie, na osiedlu prąd powrócił po kilku minutach, ale nie w moim mieszkaniu.

Korki wpięte, prądu nie ma. Ekspert od spraw awaryjnych na miejsce zdarzenia jechał blisko dwie godziny, po czym stwierdził, że na klatce schodowej wszystko jest na swoim miejscu. Konieczne okazało się wezwanie fachowca.

Fachowcy wpadają do mnie od czasu do czasu. Gdzie mogę, tam radzę sobie sam, ale niestety kwestie gazowo-hydrauliczno-energetyczne przerastają moje kompetencje. Zresztą bardzo poważnie wziąłem sobie do serca zwrot „Po pierwsze nie szkodzić”.

Energa przedstawia Fachowców

Wydaje mi się, że oferta partnera naszego cyklu, zatytułowana „Fachowcy z energią”, to rozwiązanie skrojone na miarę osób takich, jak ja. Nie jesteśmy złotymi rączkami, czasem coś nam się psuje, po prostu chcemy żeby ktoś przyjechał i zrobił wszystko tak, żeby było dobrze. Bez zadawania zbędnych pytań.

ENERGA-OBRÓT SA. w ramach umowy na dostawę energii elektrycznej oferuje dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe w wariantach Standard i Premium. Pozwalają zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Centrum Operacyjne przez cały tydzień, przez całą dobę, czeka na telefon z informacją o tym jak nam smutno, jak nam źle, a następnie wysyła na miejsce swojego eksperta.

Nie będę ukrywał, że jestem zwolennikiem ubezpieczeń, które w stosunkowo najszerszym stopniu chronią nasze interesy. Wszakże wtedy są najbardziej korzystne. Dlatego też pakiet Standard wydaje się być naprawdę sensowną propozycją – pomoże nam elektryk oraz technik urządzeń gazowych i grzewczych, ubezpieczyciel gwarantuje nam wtedy w ramach ubezpieczenia dwie interwencje fachowców w ciągu 12 miesięcy do wysokości 500 złotych każda.

Uniwersalny i wszechstronny jest pakiet Premium, gdzie możemy liczyć na pomoc elektryka, technika urządzeń gazowych i grzewczych, hydraulika, dekarza, szklarza, ślusarza, serwisanta domowego sprzętu RTV/AGD oraz technika systemów alarmowych i domofonowych – również dwie interwencje, na przestrzeni 12 miesięcy do 700 złotych każda. Co ciekawe ubezpieczenie obejmuje również koszty transportu sprzętu AGD lub RTV z miejsca ubezpieczenia do serwisu i z powrotem.

Ubezpieczenie od awarii – czy to się opłaca?

Oczywiście dyskusja o ideach, pomyśle, jego realizacji jest ważna. Ale nawet najlepszą propozycję ubezpieczeniową jest w stanie storpedować zbyt wysoka cena. Ta wydaje się być adekwatna do oferowanego zabezpieczenia.

W przypadku podpisania dwuletniej umowy kompleksowej do naszego rachunku za prąd, w wariancie faktury elektronicznej doliczone zostanie niecałe 6 złotych (Standard) lub 16 złotych (Premium) za dodatkowe ubezpieczenie. Sprzedawca zapewnia, że propozycja adresowana jest również do osób korzystających z usług dystrybucyjnych innych operatorów niż ENERGA-OBRÓT SA., o ile zdecydują się zawrzeć z nim umowę kompleksową.

Jeżeli jesteście zainteresowani ofertą, to szczegółowe informacje na temat usługi znajdziecie pod tym adresem. Dodam, że po wypełnieniu formularza online szybko i bez wychodzenia z domu, złożysz zamówienie, a kurier dostarczy Ci dokumenty pod wskazany adres.

Artykuł powstał w ramach komercyjnej współpracy z  ENERGA-OBRÓT SA.