REKLAMA
  1. Home -
  2. Zakupy -
  3. Klienci często kupują pod wpływem emocji. Co najbardziej skłania ich do natychmiastowego zakupu i jak wykorzystać to do poprawienia sprzedaży?
Klienci często kupują pod wpływem emocji. Co najbardziej skłania ich do natychmiastowego zakupu i jak wykorzystać to do poprawienia sprzedaży?

Ludzie stale boją się, że ominie ich coś ważnego. Stąd właśnie bierze się obawa przed byciem offline czy uczestniczenie w wydarzeniach, na które nie ma się ochoty. Właśnie ze względu na tzw. FOMO wszyscy chcą też spróbować wszystkich lokalnych potraw na wakacjach albo oglądać filmy, o których wszyscy mówią, by pozostać na bieżąco. FOMO gości jednak nie tylko w życiu prywatnym, ale i w biznesie. Może stać się częścią strategii marketingowej, zwiększyć konwersję i poprawić sprzedaż. Warto więc wykorzystać je, tworząc oferty w internecie. Tym bardziej, że można to zrobić na naprawdę wiele sposobów. 

Joanna Majkowska22.09.2020 9:54
Zakupy
Najnowsze
Warte Uwagi