- Home -
- Technologie -
- Teraz z Lidlem porozumiesz się na WhatsAppie. Sieć idzie z duchem czasu
Dobra wiadomość dla miłośników nowoczesnych technologii. Lidl to pierwsza sieć handlowa w Polsce, która zaczęła korzystać z WhatsAppa. Od teraz w popularnej aplikacji będzie można przeglądać najnowsze gazetki promocyjne i śledzić najciekawsze okazje. To duże ułatwienie dla klientów, którzy chcą być na bieżąco z aktualnymi ofertami, a jednocześnie cenią sobie wygodę i szybkość dostępu do informacji.

Lidl na WhatsAppie to kolejny ukłon w stronę klientów
Lidl wprowadza nowe udogodnienie, które ułatwi dostęp do informacji o aktualnych promocjach. Dzięki nowej funkcji klienci mogą w prosty sposób otrzymywać powiadomienia bez konieczności przeglądania stron internetowych czy instalowania dodatkowych aplikacji. Wystarczy dołączyć do oficjalnego kanału Lidl Polska na WhatsAppie, aby na bieżąco otrzymywać informacje o ofertach.
Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy zeskanować kod QR dostępny na materiałach promocyjnych lub kliknąć w link umieszczony na stronie Lidla. Po otwarciu WhatsAppa należy wysłać automatyczną wiadomość, a następnie wybrać swój najczęściej odwiedzany sklep. Ostatnim krokiem jest kliknięcie przycisku „Start”, co potwierdzi subskrypcję i umożliwi otrzymywanie aktualnych informacji o promocjach.
Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz skomentowała najnowsze poczynania sieci:
Dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym, takim jak kanał na WhatsAppie, możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, oferując im szybki i łatwy dostęp do najnowszych gazetek.
Lidl idzie z duchem czasu
Lidl Polska konsekwentnie wdraża nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów i ułatwiają dostęp do informacji o promocjach oraz produktach. W ostatnich latach klienci mogli skorzystać z takich udogodnień jak elektroniczne oznaczenia cenowe (ESL), kasy samoobsługowe, sklep internetowy, aplikacja Lidl Plus czy funkcja Benefit Plus. Sklep internetowy daje możliwość wygodnych zakupów bez wychodzenia z domu, elektroniczne oznaczenia cenowe (ESL) zapewniają zawsze aktualne informacje o cenach produktów, a wspomniana funkcja Benefit Plus pozwala pracownikom wybranych firm na korzystanie ze specjalnych bonów zakupowych w Lidlu.
Teraz sieć idzie o krok dalej, wprowadzając nową formę komunikacji – oficjalny kanał na WhatsAppie. To rozwiązanie, które sprawdziło się już w Niemczech, Belgii, Austrii czy Czechach, pozwala użytkownikom szybko i wygodnie otrzymywać najnowsze informacje o ofertach i promocjach. Co więcej, WhatsApp jest aplikacją powszechnie używaną przez wielu Polaków, dzięki czemu Lidl wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i dostosowuje się do ich nawyków zakupowych.
28.06.2025 12:08, Rafał Chabasiński
28.06.2025 10:25, Katarzyna Zuba
28.06.2025 8:17, Mariusz Lewandowski
28.06.2025 8:05, Aleksandra Smusz
28.06.2025 7:15, Aleksandra Smusz
28.06.2025 4:30, Mariusz Lewandowski
27.06.2025 20:30, Justyna Bieniek
27.06.2025 19:25, Rafał Chabasiński
27.06.2025 14:58, Mariusz Lewandowski
27.06.2025 12:45, Edyta Wara-Wąsowska
27.06.2025 12:15, Mateusz Krakowski
27.06.2025 11:22, Mateusz Krakowski
27.06.2025 10:28, Joanna Świba
27.06.2025 9:38, Katarzyna Zuba
27.06.2025 9:02, Miłosz Magrzyk
27.06.2025 8:33, Aleksandra Smusz
27.06.2025 7:46, Rafał Chabasiński
26.06.2025 22:22, Mateusz Krakowski
26.06.2025 17:30, Miłosz Magrzyk
26.06.2025 16:30, Rafał Chabasiński
26.06.2025 15:37, Katarzyna Zuba