Nowa warunki usługi "Zwroty za zakupy"
Tym razem zmiany dotyczące usługi Zwroty za zakupy. Jak podkreśla bank Millennium, nadal będzie można z niej korzystać bezpłatnie w jego aplikacji mobilnej. Wystarczy zaakceptować nowy Regulamin programu Zwroty za zakupy.
Wszystko, co musisz zrobić, aby dalej korzystać z tej usługi:
Zapoznaj się z nowym regulaminem i zaakceptuj go. Udostępnimy go w naszej aplikacji mobilnej oraz na stronie banku. Akceptację regulaminu możesz zaznaczyć od 27.11.2025 w aplikacji mobilnej podczas pierwszych zakupów z programem albo w sekcji Zgody i rezygnacje w ustawieniach Twojego profilu.
Organizatorem programu od 27 listopada będzie Bank Millennium SA, który zastąpi Millennium Goodie Sp. z o.o. Znajdziesz w nim oferty dotyczące zarówno sklepów internetowych, jak i stacjonarnych. Uwaga: w Millenecie oferty programu nie będą już od jutra dostępne, pozostaje więc tylko aplikacja mobilna na Androida lub iOS-a.
Jak dalej informuje bank Millennium w swoim oficjalnym komunikacie wysyłanym do swoich klientów:
Za transakcje zrealizowane do 26.11.2025 będziemy naliczać zwroty (punkty cashback) na dotychczasowych zasadach.
Zatwierdzone punkty wymienisz na złotówki i wypłacisz przez 12 miesięcy od wykonania ostatniej transakcji cashback.
Co ważne, jeśli już teraz korzystasz z tej usługi i zaakceptujesz nowy Regulamin, wciąż będziesz mógł zbierać punkty cashback, które będą doliczane do już posiadanych. Jeśli uzbierasz minimum 21 punktów, będziesz mógł zlecić ich wymianę na złotówki. W tym celu wystarczy je wypłacić w aplikacji mobilnej Millennium w sekcji "Zwroty za zakupy".
Jeśli nie zgodzisz się na nowe warunki Regulaminu, a masz obecnie mniej niż 21 pkt, wyślij prośbę do banku prośbę o ich wypłatę w aplikacji mobilnej lub Millenecie. Bank zastrzega sobie prawo realizacji wniosku nie później niż w ciągu 30 dni.
Ostatnich zmian w Millennium jest więcej
Millennium nie próżnuje i w ostatnim czasie wprowadza szereg zmian. Zaledwie kilka dni temu pisaliśmy o nowych metodach płatności w banku Millennium, a na przełomie października i listopada bieżącego roku o wprowadzeniu Samsung Pay. Usługa ta jest obecnie dostępna w Polsce wyłącznie w Crédit Agricole i właśnie w banku Millennium.
Muszę przyznać, że Millennium dba o swoich klientów, a przynajmniej stara się dbać. Oprócz wprowadzania pewnych zmian i nowości w swoich usługach, na bieżąco ostrzega swoich klientów przed potencjalnymi zagrożeniami czyhającymi w sieci.
Tylko w bieżącym kwartale Millennium wysłał do swoich klientów szereg alertów, a przecież przed nami jeszcze 1/3 kwartału. Lepsze informowanie i edukowanie niż milczenie i narażanie swoją biernością na ewentualne straty swoich klientów.