- Home -
- Codzienne -
- Wystawił negatywny komentarz hotelowi. Teraz hotel urządził swojemu byłemu gościowi lincz w internecie
Wystawił negatywny komentarz hotelowi. Teraz hotel urządził swojemu byłemu gościowi lincz w internecie
Internet z całą pewnością wpływa na postawy konsumenckie wśród naszych rodaków. Łatwość wystawienia komentarza czy recenzji po skorzystaniu z usługi w połączeniu z często roszczeniową, postawą to mieszanka iście wybuchowa. Usługodawcy zazwyczaj pokornie podchodzą do negatywnych opinii, a na przysłowiowe noże idą bardzo rzadko. Zazwyczaj jednak robią to dyskretnie. Otwarte wojny należą do rzadkości, ale wtedy to jest już niezłe widowisko.

07.11.2025 15:48, Mateusz Krakowski
07.11.2025 14:51, Marcin Szermański

Polacy wydają niemal 1000 zł miesięcznie na korepetycje. To dowód na to, że szkoła nie spełnia swojego zadania
07.11.2025 13:56, Mateusz Krakowski
07.11.2025 13:00, Marcin Szermański
07.11.2025 12:06, Aleksandra Smusz

Obniżka stóp procentowych to problem dla oszczędzających. Podpowiadamy, gdzie teraz trzymać pieniądze
07.11.2025 11:16, Edyta Wara-Wąsowska
07.11.2025 10:28, Marcin Szermański
07.11.2025 9:44, Edyta Wara-Wąsowska
07.11.2025 8:40, Miłosz Magrzyk
07.11.2025 7:40, Edyta Wara-Wąsowska
07.11.2025 6:49, Marek Śmigielski
06.11.2025 19:04, Aleksandra Smusz
06.11.2025 17:53, Katarzyna Zuba
06.11.2025 16:02, Miłosz Magrzyk
06.11.2025 15:15, Mateusz Krakowski
06.11.2025 15:04, Katarzyna Zuba
06.11.2025 14:09, Marcin Szermański
06.11.2025 13:06, Mateusz Krakowski
06.11.2025 12:33, Katarzyna Zuba

Przedświąteczny prezent od PKP InterCity. Przejazd Pendolino jedynie za złotówkę, choć nie dla wszystkich
06.11.2025 11:39, Jakub Bilski
06.11.2025 10:55, Edyta Wara-Wąsowska
06.11.2025 10:11, Aleksandra Smusz
06.11.2025 9:11, Mateusz Krakowski
06.11.2025 8:25, Edyta Wara-Wąsowska
06.11.2025 7:32, Edyta Wara-Wąsowska
06.11.2025 6:56, Mateusz Krakowski
05.11.2025 20:07, Katarzyna Zuba





























