Plush ma milion klientów i z pewnością na tym nie poprzestanie. Niesforny, a nawet nieco nieokrzesany Plushak, z tej okazji dobrze się bawi, a także rozdaje darmowe gigabajty. Zobaczmy jednak, jak wyglądała jego droga na szczyt popularności.
Plush ma milion klientów
Marka Plush odnotowała właśnie pierwszy milion klientów. Plusha – a w szczególności misia Plushaka, będącego znakiem rozpoznawczym marki – nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jest on przecież bohaterem jednej z najlepszych kampanii reklamowych ostatnich lat. Cofnijmy się jednak do początku całej historii.
Kampanię teaserową, zapowiadającą właściwą, Plus przeprowadził tak, że nie sposób było przejść koło niej obojętnie. W sieci – na Facebooku – pojawiło się najpierw nagranie, na którym pluszowy miś „upiększa” billboard Plusa, dopisując na końcu „H”. Pewne zamieszanie pojawiło się także w internetowych kanałach komunikacji Plusa. Same żarty ze strony Pluszaka nazywano „oficjalnie” wandalizmem, czy też atakami hakerskimi.
Oficjalne zaprezentowanie oferty Plush (wówczas Plush na kartę) odbyło się 8 września 2014 roku. Na oryginalnej konferencji prasowej, prowadzonej przez Maję Bohosiewicz, mogliśmy usłyszeć (w inscenizowanej rozmowie telefonicznej), kim jest tajemniczy miś. Gruby, zachrypnięty głos, strzelanie powiedzonkami jak z karabinu, niedwuznaczne propozycje. Jest kontrowersyjnie, ale także… jakże świeżo i oryginalnie.
Jednym z pierwszych pytań do prowadzącej – grającej rolę przyjaciółki misia – było to, czy wie, co oznacza artykuł 288 k.k. (przestępstwo zniszczenia mienia), wcześniej proponując „wspólne zwiedzanie pięterka”, a także domagając się dużej pizzy. Był to jasny sygnał, że miś Plushak – symbol marki – wiedzie hulaszczy styl życia i raczej niczym się nie przejmuje, a już na pewno nie konsekwencjami.
Tak jak młodzi ludzie.
Taka też była idea przyświecająca ofercie, która wycelowana została przede wszystkim w młodych odbiorców. W myśl idei YOLO, choć ten skrót był żartobliwie odbierany już w 2014 roku. Zdecydowano się więc na oczywiste i chwytliwe motto: bez konsekwencji. Choć pierwotnie zakładana grupa docelowa to klienci w wieku 16-24 lat, wiek nie ma tutaj żadnego znaczenia.
Plushak nie przejmuje się konsekwencjami, a jednocześnie podąża za wszelkimi trendami – tak jak młodzi ludzie. A jak świętuje pierwszy 1.000.000 klientów? Zobaczcie sami:
Na kartę, w abonamencie, z telefonem w pakiecie
A czym jest dzisiaj Plush? Bo nazwanie go jedynie ofertą dla młodych to zdecydowanie za mało. Plush oferuje kompletną ofertę dla różnych klientów: do wyboru, do koloru, ze szczególnym ukłonem w stronę tych, którzy aktywnie korzystają z życia.
Motto „bez konsekwencji” przekłada się na ofertę, która opierała się – i opiera także dziś – o nielimitowane minuty i SMS-y. Do tego oczywiście internet, ale nie jedynie sucha liczba gigabajtów, bo Plush daje dodatkowe gigabajty na YouTube’a i TikToka (przy doładowaniu za co najmniej 25 złotych). Zużycia transferu nie pomniejsza Facebook, Messenger, Whatsapp i Instagram.
Plush, to nie jest jedynie oferta na kartę. Ta opcja także oczywiście istnieje, ale, oprócz niej, można skorzystać także z abonamentu – na czas określony albo nieokreślony (czyli z możliwością zerwania umowy w każdym momencie) oraz z dedykowanej oferty internetu. Także w technologii 5G.
Tak, jak miś Plushak odpowiada na trendy, nawiązując w kampaniach reklamowych do popularnych powiedzonek, popkultury, czy viralowych wydarzeń, tak bez reakcji nie pozostało osiągnięcie pierwszego miliona klientów. Z tej okazji, którą Plush obecnie świętuje, dostępny jest szereg bonusów, z których skorzystać może każdy klient.
Specjalna oferta z okazji miliona klientów
Plush z okazji miliona klientów zasypuje ich internetem w pakiecie aż 100 GB. Z oferty skorzystać może każdy. Nowi i przedłużający umowę klienci korzystający z sieci na podstawie abonamentu (podpisujący umowę na 24 miesiące) dostaną paczkę gigabajtów automatycznie (100 GB od razu, które wykorzystać można w ciągu 2 lat).
Z kolei ci, którzy mają umowę na czas nieokreślony, bądź korzystają z oferty Plush Internet, powinni wysłać bezpłatny SMS na numer 80848 o treści MILION. W zamian klient otrzyma 10 GB miesięcznie – przez 10 miesięcy – czyli w sumie 100 GB. Jeżeli chodzi o użytkowników oferty „na kartę” (pakiet za minimum 25 zł) także należy wysłać SMS – numer oraz treść, jak powyżej. Wówczas na konto trafia od razu 100 GB, które trzeba wykorzystać w ciągu 30 dni.
Szczegóły dotyczące promocji z okazji miliona klientów, znajdują się na specjalnej stronie internetowej plushbezlimitu.pl/miliony.
Z samą ofertą marki można zapoznać się na plushbezlimitu.pl. Polecam też sprawdzić media społecznościowe należące do Plusha.
Startery dostępne są w punktach sprzedaży, czyli między innymi w Inmedio, Relayu, czy też 1minute.
Wpis powstał we współpracy z siecią Plus, która jest właścicielem marki Plush