Telekomy konkurują ze sobą dziś prawdopodobnie ostrzej niż kiedykolwiek. Podobnie jak dyskonty. Nie dziwi więc, że firmy z tych obu branż idą na współpracę. Sieć Plus chce na przykład dawać 10 zł na zakupy w Biedronce.
Wiele lat temu sieci komórkowe walczyły ze sobą na jak najniższe ceny połączeń. To jednak z czasem się właściwie skończyło – dziś połączenia i SMS-y kosztują grosze, a dla klientów telekomów ważniejszy stał się bezprzewodowy internet niż klasyczne usługi telefoniczne.
Jednak oczywiście nie znaczy to, że czasy ostrej konkurencji między sieciami się skończyły. Można powiedzieć, że stało się odwrotnie – bo dziś klient ma tyle mobilnych opcji, że trzeba mu po pierwsze zaoferować coś naprawdę ciekawego, a po drugie – po prostu go zaskoczyć.
Promocja Plusa. Sieć daje 10 zł na… zakupy
I tak jedna z największych polskich sieci komórkowych najwyraźniej dostrzegła rosnącą potęgę dyskontów. Dlatego nowa promocja opiera się na dodatkowych pieniądzach na zakupy w „Biedronce”.
„Zakupy w Biedronce od
Plusa” to nowa promocja dla użytkowników usług prepaid. Za doładowanie konta przez internet na co najmniej 20 zł można otrzymać 10 zł na zakupy w sklepach tej marki – czytamy w komunikacie prasowym.
A jak będzie wyglądało to technicznie? Najpierw trzeba będzie wysłać SMS na wskazany numer (czyli 80777 ) o treści „BIEDRONKA”. Potem należy poczekać na wiadomość potwierdzającą aktywację promocji i następnie zasilić swoje konto na co najmniej 20 zł za pośrednictwem bankowości internetowej. Kod na zakupy w Biedronce ma zostać przesłany w zwrotnej wiadomości w ciągu 72 godzin. Promocja trwać ma do końca października, choć kody będzie można realizować do sierpnia 2020 r.
Nie każdy będzie jednak mógł z nowej promocji skorzystać. – Jest ona przeznaczona dla klientów, którzy w ciągu ostatniego roku nie dokonali zasilenia swojego numeru telefonu za pośrednictwem kanału bankowo-internetowego – zastrzega Plus.
Wygląda więc na to, że Plus chce po prostu „wskrzesić” nieco nieużywanych numerów. Pewnie dodatkowe 10 zł na zakupy może być tu ciekawym wabikiem.
Promocja Plusa z Biedronką. Na pewno będą kolejne takie pomysły
Dyskonty stały się ulubionymi sklepami
Polaków, nic dziwnego więc, że firmy z innych branż będą chciały z nimi nawiązywać współpracę. Zapowiada się więc jeszcze ostrzejsza walka o klienta – i to zapewne właśnie klienci na tym wszystkim najbardziej zyskają.