Bestcena.pl opinie w sieci ma stosunkowo dobre, czyli nie jest to jeden ze sklepów-krzaków, których wiele opisywaliśmy na Facebooku. Tym niemniej dalej jesteśmy dość dalecy od tego, by ten sklep w jakiś sposób rekomendować naszym czytelnikom.
Choć Bestcena pojawia się na mapie internetu stosunkowo często, a w porównywarkach cen góruje nad konkurentami, to jednak jest to sklep dość nietypowy, któremu ciągle zdarzają się nietypowe przygody. A to klienci żalą się, że towary pochodzą z zagranicznej dystrybucji, a to jakiś producent nie chce honorować gwarancji nabytego tam sprzętu. Bestcena.pl faktury wprawdzie wystawia, ale słowo „wystawia” jest w tym konkretnym wypadku raczej tylko eufemizmem wyciągania tych faktur z gardła.
No nawet przy całej dobrej woli, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że Bestcena to nie jest sklep taki jak Komputronik albo X-Kom. No coś tutaj jest nie tak. Weźmy zresztą kilka pierwszych komentarzy na ich temat z sekcji komentarzy na Bezprawniku:
Bardzo nie polecam tego sklepu. Może ceny są tańsze od sklepów sieciowych, ale jeżeli chodzi o reklamację – tutaj zaczyna się koszmar. Sprzedawca nie chce respektować reklamacji z tytułu rękojmi, po kilku mailach udało mi się złożyć taką reklamację. Reklamacja uznana, oczywiście sprzedawca korzysta z przepisu – że jeżeli usunie wadę niezwłocznie, to nie będzie musiał zwracać pieniędzy. Za niezwłoczny czas sprzedawca uznał 2 tyg. Minęło 3 – zero kontaktu ze strony sprzedawcy, nie da się dodzwonić na infolinię, nie ma pieniędzy, nie ma telefonu. Dla mnie to czysta kradzież.
Pod wskazanym adresem nie ma spółki o takiej nazwie… Ja raczej się zniechęciłem i u nich nie kupię…
bestcena.pl to jednak nieporozumienie – NIE POLECAM!!!
Kupiłem telefon htc 10,wysłałem przelew i jego potwierdzenie. Towar miał status „dostępny na magazynie”, a 13.04 o 13:52 dostałem potwierdzenie, że zamówienie zostało potwierdzone, przewidywany termin wysyłki: 2 dni robocze. Sklep reklamuje się, że wysyła w 24 h. Po dwóch dniach roboczych 17.04 dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że telefon być może zostanie wysłany kolejnego dnia, a pan z którym rozmawiam bezczelnie rozłącza się gdy do niego mówię. Mam nadzieję, że nikt niech ce być tak traktowany, a w dobie ogromnej konkurencji można kupować gdzie indziej…. NIE POLECAM!
Sprawdzajcie, co dostaliście z BestCena.pl
Przekonał się o tym mój serdeczny kolega i bliski współpracownik Dawid, który w sklepie internetowym BestCena.pl – kuszony świetną ceną – zdecydował się na zakup najnowszego modelu iPada.
Zamawiał iPada z tego roku, dostał z roku ubiegłego. Dawid jest ekspertem od technologii i w miarę szybko zorientował się ze skali pomyłki tabletów Apple, które ostatnimi czasy wpadają w trend takiej jakby mniej widocznej numeracji. Ciekawi mnie jednak ilu zadowolonych klientów na przestrzeni lat dostało od sklepu starszy lub gorszy model od tego, który zamawiali… i nie zorientowali się z pomyłki.
Pomyłki w sklepach internetowych wprawdzie się zdarzają, również takie, jednak historia zaufanego mi człowieka doskonale wpisuje się w liczne wątpliwości i skargi czytelników na temat ww. firmy. Sklep obecnie rozpatruje reklamację kolegi i wymieni urządzenie na nowe lub zwróci pieniądze.