No i to jest właśnie cała BestCena.pl. Dokładnie sprawdzajcie czy aby na pewno przysłali wam dobry model smartfona czy iPada

Technologie Zakupy dołącz do dyskusji (51) 10.08.2018
No i to jest właśnie cała BestCena.pl. Dokładnie sprawdzajcie czy aby na pewno przysłali wam dobry model smartfona czy iPada

Jakub Kralka

Bestcena.pl opinie w sieci ma stosunkowo dobre, czyli nie jest to jeden ze sklepów-krzaków, których wiele opisywaliśmy na Facebooku. Tym niemniej dalej jesteśmy dość dalecy od tego, by ten sklep w jakiś sposób rekomendować naszym czytelnikom.

Choć Bestcena pojawia się na mapie internetu stosunkowo często, a w porównywarkach cen góruje nad konkurentami, to jednak jest to sklep dość nietypowy, któremu ciągle zdarzają się nietypowe przygody. A to klienci żalą się, że towary pochodzą z zagranicznej dystrybucji, a to jakiś producent nie chce honorować gwarancji nabytego tam sprzętu. Bestcena.pl faktury wprawdzie wystawia, ale słowo „wystawia” jest w tym konkretnym wypadku raczej tylko eufemizmem wyciągania tych faktur z gardła.

No nawet przy całej dobrej woli, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że Bestcena to nie jest sklep taki jak Komputronik albo X-Kom. No coś tutaj jest nie tak. Weźmy zresztą kilka pierwszych komentarzy na ich temat z sekcji komentarzy na Bezprawniku:

Bardzo nie polecam tego sklepu. Może ceny są tańsze od sklepów sieciowych, ale jeżeli chodzi o reklamację – tutaj zaczyna się koszmar. Sprzedawca nie chce respektować reklamacji z tytułu rękojmi, po kilku mailach udało mi się złożyć taką reklamację. Reklamacja uznana, oczywiście sprzedawca korzysta z przepisu – że jeżeli usunie wadę niezwłocznie, to nie będzie musiał zwracać pieniędzy. Za niezwłoczny czas sprzedawca uznał 2 tyg. Minęło 3 – zero kontaktu ze strony sprzedawcy, nie da się dodzwonić na infolinię, nie ma pieniędzy, nie ma telefonu. Dla mnie to czysta kradzież.

Pod wskazanym adresem nie ma spółki o takiej nazwie… Ja raczej się zniechęciłem i u nich nie kupię…

bestcena.pl to jednak nieporozumienie – NIE POLECAM!!!
Kupiłem telefon htc 10,wysłałem przelew i jego potwierdzenie. Towar miał status „dostępny na magazynie”, a 13.04 o 13:52 dostałem potwierdzenie, że zamówienie zostało potwierdzone, przewidywany termin wysyłki: 2 dni robocze. Sklep reklamuje się, że wysyła w 24 h. Po dwóch dniach roboczych 17.04 dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że telefon być może zostanie wysłany kolejnego dnia, a pan z którym rozmawiam bezczelnie rozłącza się gdy do niego mówię. Mam nadzieję, że nikt niech ce być tak traktowany, a w dobie ogromnej konkurencji można kupować gdzie indziej…. NIE POLECAM!

Sprawdzajcie, co dostaliście z BestCena.pl

Przekonał się o tym mój serdeczny kolega i bliski współpracownik Dawid, który w sklepie internetowym BestCena.pl – kuszony świetną ceną – zdecydował się na zakup najnowszego modelu iPada.

https://www.facebook.com/dawid.kosinski/posts/2273284529355491

Zamawiał iPada z tego roku, dostał z roku ubiegłego. Dawid jest ekspertem od technologii i w miarę szybko zorientował się ze skali pomyłki tabletów Apple, które ostatnimi czasy wpadają w trend takiej jakby mniej widocznej numeracji. Ciekawi mnie jednak ilu zadowolonych klientów na przestrzeni lat dostało od sklepu starszy lub gorszy model od tego, który zamawiali… i nie zorientowali się z pomyłki.

Pomyłki w sklepach internetowych wprawdzie się zdarzają, również takie, jednak historia zaufanego mi człowieka doskonale wpisuje się w liczne wątpliwości i skargi czytelników na temat ww. firmy. Sklep obecnie rozpatruje reklamację kolegi i wymieni urządzenie na nowe lub zwróci pieniądze.

51 odpowiedzi na “No i to jest właśnie cała BestCena.pl. Dokładnie sprawdzajcie czy aby na pewno przysłali wam dobry model smartfona czy iPada”

  1. Kupiłem u nich LG G6. Mocno się whałem bo telefon na firmę.
    Ale dostałem fakturę VAT – wszystko ok.
    Telefon przyszedł w ciągu 4 dni – wszystko ok.
    Dystrybucja niemiecka – tutaj było w regulaminie, że dystrybucja jest europejska więc tego się spodziewałem.
    Telefon oryginalnie zapakowany, sprawny. Może mi się akurat udało… ale kupiłem przez allegro więc teoretycznie byłem „chroniony” jeszcze przez allegro.
    Telefon kupiłem kilka miesięcy temu 150zł taniej niż w innych sklepach. Oszczędność nie jest jakaś wielka. Jak ktoś kupuje np. u osób, które sprzedają bo wzieły na abonamenta to pewnie można w podobnych pieniądzach kupić.
    PS. Jak poprosiłem o fakturę VAT przez maila to dostałem ją w 10 minut później.

    Nie wiem jak jest z reklamacjami i gwarancją – mam nadzieję, że nie będzie trzeba sprawdzać…

    • Ja miałem w planach tam zakupić xiaomi redmi note 5 bo cenę mieli najlepszą ale finalnie okazało się że na wysyłkę musiałbym czekać koło 5 dni a i ewentualna gwarancja realizowana jest w chinach więc sobie darowałem.

      I finalnie dobrze wyszło bo zakupiłem w oficjalnej dystrybucji i teraz niestety muszę oddać do naprawy (problemy z wyświetlaczem) ale pewnie zajmie to max tydzień a nie miesiąc czy dwa.

    • nie polecam kupować jak ktoś ma na abonament wzięty telefon bo po 1 nielegalnie go sprzedaje (w przypadku chociażby plusa, u innych nie wiem) po 2. w plusie i tmobile niespłacanie = blokada teleefonu.
      Jeden telefon już mi tak zablokowali a był to samsung s9 plus….
      Na szczęście zwrot części kosztów

  2. Mam 3 telefony z tamtąd. Jeden nawet musiał wrócić na serwis. Reklamacja załatwiona przez bestcenę. Przysłali kuriera na własny koszt. Telefon naprawiony wrócił kilka dni później.

  3. Może jest coś na rzeczy, ale ze względu na ceny zamówiłem tam 5 smartfonów z czego 2 z wyższej półki cenowej i nie zawiodłem się ani trochę. Minus jaki odczułem to czas dostawy kiedy czekałem na Redmi 5 Plus około tygodnia.

    • Ale nie są, sprawdź profile użytkowników. Wszyscy w miarę aktywni, konta pozakładane już dawno, brak odniesień do Bestceny w przeszłości.

      • A jaki to problem pozyskać właśnie takich uzytkoużytko, żeby nie mieli wcześniej powiązań z nimi? Parę godzin i armia może zaczynać zarabiać na takich komentarzach.

  4. Ja zamowilem u nich Pixela 2 przez Allegro. Wysylka miala byc w 24h, po 2 czy 3 dniach braku info o wysylce zadzwonilem, a oni powiedzieli, ze nie maja go na stanie i moze byc wyslany w ciagu tygodnia czy 2!!! Podziekowalem, zażądałem zwrotu pieniedzy i kupilem drozej w innym sklepie z wysylka 24h.

  5. W tym sklepie kupiłem kilka telefonów , jeszcze nie miałem okazji nic reklamować , ale zakupy jak najbardziej udane i o wiele taniej..

  6. Kupiłem niedawno Honora 9 u nich, zamówiłem w weekend a kurier był we wtorek. Telefon dostałem z dystrybucji holenderskiej, jednakże wcześniej kupowałem P9 lite w RTVEuroAGD i też był z holenderskiej dystrubucji.

  7. Wolicie za gwarancję dopłacić 200 zł bo z Polski? Tylko po co? Jak coś jest uszkodzone w przedmiocie sporu czy to telefon czy tv to i tak was spławią że u nich działa i odeślą do was tak samo nie działający sprzęt, potwierdzone już 3 razy.

    • Dokładnie w plusie mnie tak odstawili z LG K8 2017 nadmiernie się przegrzewał, a na gwarancji był 5 razy zawsze z karteczką że został sprawdzony i jest wszystko OK

  8. Osobiście polecam. Kupowałem w siedzibie osobiście outletowy telefon. Wspomniany brak firmy pod adresem związany jest z niedawną przeprowadzką – kilkaset metrów dalej na tej samej ulicy do byłego salonu Orange.
    Telefony z outletu jak mi wyjaśniono pochodzą często właśnie z takich wysyłkowych pomyłek – kolor nie taki, model nie taki, albo po prostu ktoś w ciągu 14 dni zrezygnował.
    Także kupiłem nowy, zafoliowany jeszcze telefon w bardzo dobrej cenie z dwuletnią gwarancją.

    Nie mniej faktycznie najlepiej zrobić tam zakupy jeżeli mieszka się w Poznaniu i można się do nich udać osobiście i wszystko sprawdzić.

  9. U mnie sytuacja następująca : kupiłem u nich Pixel 2 i wszystko sprawnie poszło nie mogę narzekać. Niestety zbiłem szybkę z przodu i zapytałem ich w jaki sposób mogę sprzęt naprawić czy mają namiar na autoryzowany serwis i czy w jakimś stopniu mogą pośredniczyć w tym procesie. Generalnie na wszystkie kwestie odpowiedzi następujące
    „Z przykrością informujemy iż niestety nie oferujemy usługi wymiany oraz nie pośredniczymy w takich naprawach” „Niestety nie posiadamy takich informacji (dot. namiaru na serwis) z racji iż telefony nie posiadają wsparcia na terenie Polski.”. Oczywiście liczyłem się ze tym ,że będzie problem w razie awarii z mojej winy ale pomyślałem że gdzieś przecież muszą na gwarancji te telefony dawać skoro są z dystrybucji UK. W mojej opinii to generalnie zlali temat.

  10. Stare porzekadło: „Tanie mięso psy jedzą”. Ludzie chcą kupić np za 2000 zł coś co w firmowym dajmy na to sklepie kosztuje 5000 zł. Albo z innej beczki. Pobyt w 5 gwiazdkowym hotelu przez tydzień za 1000 zł. Jeśli coś wygląda zbyt pięknie to z pewnością nie jest prawdziwe.

  11. Kupiłem u nich 2 telefony. Xiaomi redmi Note 5 64gb oraz LG g6 32gb. Oba przyszły tak jak bozia przykazała. FV też dostałem od ręki.żadnych problemów. Obym nie musiał sprawdzać jak to jest z ta gwarancją…

  12. serio ludzie tam jeszcze cos kupują przecież to śmierdzi przekrętem na kilometr sprzęty po serwisowe zwroty ogólny odpad z europy zach. Do tego faktury VAT wystawiane przez inne podmioty szwindel jak malowany wystarczy poczytać na dedykowanych forach – to jest best przekręt a nie best cena. Powodzenie z odliczaniem vat ;)

    • No ale przecież niektórzy są „jakże sprytni”. Przecież to taniej ;-) W niektórych wypadkach aż o150 zł.
      Co tam, ze potem problemy z naprawą czy innym serwisem. Jake Oni kreatywni ;-)
      I właśnie dlatego takie „sklepy” f-cjonują, choć dawno już powinny splajtować.

  13. „To jakaś zagrywka x-komu? Trochę słabo, patrząc po ich komentarzach. W sumie do jakiego wniosku mieliśmy dojść po przeczytaniu artykulu, drogi autorze? Może by tak zapytać tą całą Bestcenę wprost, niż wylewać swoje frustracje w internetach…”

  14. Z tą najniższą ceną, to nie do końca prawa. Dokładnie dzisiaj miałem kupić u nich SGS8+ za niecałe 2200zł. A że wcześniej się przyjechałem na ich sposobie wystawiania faktur, to postanowiłem poszukać gdzie indziej. W Neonet złapałem go za 2700zł, ale dorzucają 200zł w bonach, a że biorą udział w promocji Samsunga, to jeszcze Koreańczycy dorzucą 600zł.
    Zamiast kupować u tych kombinatorów, lepsi poszukać albo dać trochę więcej gdzie indziej.

  15. Ponad rok temu kupiłem tam dwie Motorole G3. Cena super a w komplecie słuchawki.Dostawa błyskawiczna.Miesiąc temu jedna Motorola padła.Zgłoszenie serwisowe ,szybko dostałem RMA. Kuriera przysłali na swój koszt, naprawa trwała ok.3 tygodni.Złego słowa na nich nie powiem.

  16. Ta firma nie sprzedaje tylko wynajmuje telefony- przeczytajcie regulamin. Enduser nie jest właścicielem telefonu a tylko wynajmującym. Firma nie płaci Vat-u bo od wynajmu nie ma, a to że go już nigdy nie rozliczy to fiskus może ścigać firmę w UK lub na Słowacji. Klient końcowy nie jest świadomy tej praktyki bi mało kto czyta regulamin. Nie otrzymuje się paragonu a tzw. faktura to nie faktur VAT. TO ŻE TO DZIŁA TO WIELKA PORAŻKA POLSKICH SŁUŻB.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *