Santander Bank Polska ogłosił zmiany w swojej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, które wejdą w życie od 8 lipca. Zmiany te mają na celu, jak zawsze oczywiście, ulepszenie doświadczeń użytkowników i zwiększenie funkcjonalności oferowanych usług.
Nowe funkcje w aplikacji mobilnej Santander
Jedną z najważniejszych zmian jest możliwość otwierania konta walutowego bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej. To ułatwienie jest, szczególnie w okresie wakacyjnym, istotne dla klientów podróżujących lub dokonujących transakcji międzynarodowych, którzy teraz będą mogli szybko i łatwo zarządzać swoimi środkami w różnych walutach.
Kolejną i dużo ciekawszą nowością jest funkcja monitorowania subskrypcji powiązanych z kartą płatniczą. Klienci będą mogli w łatwy sposób sprawdzać, jakie usługi subskrypcyjne są opłacane z ich konta, co pomoże w lepszym zarządzaniu budżetem i uniknięciu niepotrzebnych wydatków. Podobno subskrypcje, na które się nieświadomie zapisujemy, a potem umyka to nam i podbiera drobne kwoty każdego miesiąca, są prawdziwą zmorą naszych czasów. Podobno nowa aplikacja Santander ma pomóc ten stan zmienić i w bardziej przejrzysty sposób pomóc nam w zarządzaniu, że a to tutaj sobie Uber ściągnie 13 złotych miesięcznie, a to tutaj jakiś Showmax kolejne 20 złotych. To ogólnie bardzo dobry pomysł, wzorowany nieco na PayPalu i powinien być może nawet wymuszany u wszystkich banków przez przepisy.
Ułatwienia dla przedstawicieli ustawowych
Santander Bank Polska wprowadza również zmiany skierowane do przedstawicieli ustawowych osób małoletnich. Teraz będą oni mogli zdecydować, czy wyciągi z rachunku dziecka, które dotychczas były wysyłane w formie papierowej, mają być dostarczane na ich skrzynkę odbiorczą w bankowości internetowej. Ta zmiana ma na celu zwiększenie wygody i oczywiście, jak to w dzisiejszych czasach wybija na każdym kroku, ekologiczność, eliminując potrzebę drukowania dokumentów.
Zmiany wprowadzone przez Santander Bank Polska od 8 lipca 2024 roku mają na celu zwiększenie funkcjonalności i wygody korzystania z bankowości internetowej oraz mobilnej. Nowe opcje, takie jak otwieranie kont walutowych, monitorowanie subskrypcji i udoskonalone zarządzanie rachunkami, przyczynią się do jeszcze lepszego doświadczenia użytkowników. Klienci mogą być pewni, że nowe funkcjonalności przyniosą korzyści w codziennym zarządzaniu finansami.