Możecie już zapoznać się z nowym projektem Bezprawnika, zatytułowanym eCommerce 2020.
Trudno powiedzieć czy postęp technologiczny, czy wszystkie inne niespodzianki roku 2020 w niespotykanym dotąd stopniu przeniosły handel do sieci. A sprawnie działający sklep internetowy to wyzwania prawne, biznesowe i technologiczne. Dlatego też redakcja Bezprawnika postanowiła przygotować dla was specjalny raport w postaci na bieżąco aktualizowanego serwisu, który aktywnie będziemy redagowali aż do igrzysk handlu w sieci – Bożego Narodzenia.
Potem oczywiście zgromadzona wiedza pozostanie na serwerach Bezprawnika i posłuży nam jako swoisty bank wiedzy, z którego będziecie mogli korzystać do woli. Aż pojawi się potrzeba aktualizacji zgromadzonej wiedzy.
eCommerce 2020 to raport w formie serwisu, który adresujemy do najliczniejszej obecnie grupy czytelników Bezprawnika, czyli przedsiębiorców – tych prowadzących już sklep internetowy lub chcących rozpocząć sprzedaż/świadczenie usług w sieci. We własnym zakresie, a także we współpracy z cenionymi ekspertami omówimy w najbliższych tygodniach rozwiązania i narzędzia, które zapewnią sprawne funkcjonowanie sklepu i pozwolą zmaksymalizować przychody.
Fantastyczni partnerzy projektu
Naszym wielkim sukcesem są partnerzy komercyjni tego projektu: europejski lider usług w chmurze, OVHcloud, oraz firma, która zmieniła polski rynek pocztowy, InPost, zgodzili się zostać partnerami głównymi eCommmerce 2020. Nie możemy się też doczekać połączenia merytorycznej wiedzy z ofertą banku (jakże trafnie przy tej okazji) zmieniającego się świata, czyli BNP Paribas, podbijającego nasze serca w tempie przelewanych pieniędzy BLIK-a i stworzonej dla handlu w sieci platformy Shoper, która bierze na siebie co najmniej połowę funkcjonalnego ciężaru sklepu internetowego.
Dzięki naszym partnerom stworzenie eCommerce 2020 nie tylko było możliwe, ale też fenomenalnie komponują się oni z treściami, które planujemy tu publikować, realnie i merytorycznie wzbogacając je swoją ofertą. Moim zdaniem eCommerce 2020 na Bezprawniku jest kwintesencją reklamy natywnej w polskim internecie. W tym dobrym tego słowa znaczeniu.
eCommerce 2020 na dobry początek
Zaglądajcie do nas codziennie, planujemy na bieżąco aktualizować nasz raport na temat rynku eCommerce. Na start projektu postaraliśmy się przygotować „wszystkiego po trochu”, byście już dziś mogli zapoznać się z tym, jakimi treściami będziemy was raczyć.
- Jak przygotować regulamin sklepu internetowego? – obszerny poradnik (a właściwie jego pierwsza część) autorstwa Wojciecha Wawrzaka, prawnika, który w mojej ocenie ma fenomenalną lekkość opowiadania o prawie językiem zrozumiałym dla każdego
- Szybkie Nadania paczek to chętniej wybierany sklep, a tym samym większe pieniądze – artykuł lokujący Szybkie Nadania, jedno z flagowych rozwiązań InPostu, wskazujący jego zalety w oczach konsumenta i atuty w handlu internetowym
- Od początku 2021 roku kupujący „na firmę” będą mieli mocniejszą pozycję w relacji ze sklepem – o tym, że musimy przygotować się na przypływ konsumentów dokonujących zakupy w naszym sklepie internetowym. Ale w tym prawnym znaczeniu
- ExpertSender dla Bezprawnika: Kochamy reklamy w social media, nie cierpimy chatbotów pytających „w czym mogę ci pomóc?” – raport przygotowany specjalnie dla nas dzięki uprzejmości ExpertSender, o trendach wśród kupujących w sieci. Wynika z niego, że nienawidzimy chatbotów. I ja im wierzę.
- Marka ma ogromne znaczenie. Warto więc zadbać o jej ochronę i zastrzec nazwę sklepu internetowego – dający do myślenia, a często pomijany przez wielu świeżych przedsiębiorców temat znaków towarowych
- Strona główna eCommerce 2020, będąca „hubem” zgromadzonej wiedzy
Głęboko wierzę, że projekt eCommerce 2020 jest miejscem, w którym w przeciągu najbliższego roku – czy to z mediów społecznościowych, czy z wyszukiwarki, zagości większość małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą prowadzić lub prowadzą sklep internetowy w Polsce.
Fakt, że nasz „raport” nie jest konstruktem zamkniętym, otwiera też przed naszymi czytelnikami ogromne możliwości. Pomysły na tekst, propozycje, inspiracje, naświetlenie jakiegoś problemu, chęć zareklamowania swoich usług – jak najbardziej czekamy na tego typu e-maile, zapraszam do kontaktu pod właściwym dla sprawy adresem.