Ponoć ten, kto daje i odbiera, ten się w piekle poniewiera, ale sieci sklepów Biedronka to raczej nie grozi. Swój apel wystosowali bowiem w słusznej sprawie. 

Całe zamieszanie dotyczy osłon przeciwsłonecznych, naklejanych na szyby samochodowe marki Ontex. Biedronka nawet ich nie sprzedawała, ale dołączała jako „prezent” do innych zakupów. W komunikacie prasowym czytamy, że były one dołączone jako darmowy gadżet do promocyjnych zestawów innych produktów dostępnych w ofercie od 15 maja b.r.

Biedronka prosi o zwrot osłon Ontex

Osłonki samochodowe są podobne wyglądem do tej na zdjęciu:

Chodzi więc o standardowe, samochodowe ochraniacze przed słońcem, w tym wypadku w wariancie wycelowanym w – oczywiście – dzieci. Klienci proszeni są o zwrot osłonek w dowolnym sklepie sieci „Biedronka” w okresie od 19 czerwca do 18 września 2017 r. Zwrotu można dokonać bez konieczności dokonywania paragonu zakupu.

Biedronka stara się wyjść z tej sytuacji zwycięsko i choć osłonkę rozdawała za darmo, przy okazji zwrotu osłonki Klient otrzyma bon o wartości 15 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie „Biedronka” do 30 września b.r. (z wyłączeniem papierosów, alkoholu oraz mleka i preparatów żywienia początkowego).

Co jest powodem takiej decyzji? Komunikat jest dość lakoniczny, ale mówi się o „niewłaściwej jakości”. Biedronka chce tym samym uniknąć ewentualnych pretensji i odpowiedzialności za uszkodzenia lub nawet krzywdę wyrządzoną przez rozdawane przez siebie osłonki Ontex.

Supermarkety Dino – polska sieć dogoniła już niemieckiego Lidla i chce walczyć z portugalską Biedronką