- Home -
- Technologie -
- Teraz z Lidlem porozumiesz się na WhatsAppie. Sieć idzie z duchem czasu
Dobra wiadomość dla miłośników nowoczesnych technologii. Lidl to pierwsza sieć handlowa w Polsce, która zaczęła korzystać z WhatsAppa. Od teraz w popularnej aplikacji będzie można przeglądać najnowsze gazetki promocyjne i śledzić najciekawsze okazje. To duże ułatwienie dla klientów, którzy chcą być na bieżąco z aktualnymi ofertami, a jednocześnie cenią sobie wygodę i szybkość dostępu do informacji.

Lidl na WhatsAppie to kolejny ukłon w stronę klientów
Lidl wprowadza nowe udogodnienie, które ułatwi dostęp do informacji o aktualnych promocjach. Dzięki nowej funkcji klienci mogą w prosty sposób otrzymywać powiadomienia bez konieczności przeglądania stron internetowych czy instalowania dodatkowych aplikacji. Wystarczy dołączyć do oficjalnego kanału Lidl Polska na WhatsAppie, aby na bieżąco otrzymywać informacje o ofertach.
Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy zeskanować kod QR dostępny na materiałach promocyjnych lub kliknąć w link umieszczony na stronie Lidla. Po otwarciu WhatsAppa należy wysłać automatyczną wiadomość, a następnie wybrać swój najczęściej odwiedzany sklep. Ostatnim krokiem jest kliknięcie przycisku „Start”, co potwierdzi subskrypcję i umożliwi otrzymywanie aktualnych informacji o promocjach.
Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz skomentowała najnowsze poczynania sieci:
Dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym, takim jak kanał na WhatsAppie, możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, oferując im szybki i łatwy dostęp do najnowszych gazetek.
Lidl idzie z duchem czasu
Lidl Polska konsekwentnie wdraża nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów i ułatwiają dostęp do informacji o promocjach oraz produktach. W ostatnich latach klienci mogli skorzystać z takich udogodnień jak elektroniczne oznaczenia cenowe (ESL), kasy samoobsługowe, sklep internetowy, aplikacja Lidl Plus czy funkcja Benefit Plus. Sklep internetowy daje możliwość wygodnych zakupów bez wychodzenia z domu, elektroniczne oznaczenia cenowe (ESL) zapewniają zawsze aktualne informacje o cenach produktów, a wspomniana funkcja Benefit Plus pozwala pracownikom wybranych firm na korzystanie ze specjalnych bonów zakupowych w Lidlu.
Teraz sieć idzie o krok dalej, wprowadzając nową formę komunikacji – oficjalny kanał na WhatsAppie. To rozwiązanie, które sprawdziło się już w Niemczech, Belgii, Austrii czy Czechach, pozwala użytkownikom szybko i wygodnie otrzymywać najnowsze informacje o ofertach i promocjach. Co więcej, WhatsApp jest aplikacją powszechnie używaną przez wielu Polaków, dzięki czemu Lidl wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i dostosowuje się do ich nawyków zakupowych.
30.06.2025 20:19, Rafał Chabasiński
30.06.2025 16:17, Rafał Chabasiński
30.06.2025 15:12, Katarzyna Zuba
30.06.2025 13:30, Mariusz Lewandowski
30.06.2025 12:55, Mateusz Krakowski
30.06.2025 11:32, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 10:57, Mariusz Lewandowski
30.06.2025 10:51, Rafał Chabasiński
30.06.2025 10:12, Katarzyna Zuba
30.06.2025 9:17, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 8:30, Rafał Chabasiński
30.06.2025 8:07, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 7:02, Aleksandra Smusz
30.06.2025 5:57, Rafał Chabasiński
29.06.2025 18:00, Rafał Chabasiński
29.06.2025 14:36, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 12:35, Joanna Świba
29.06.2025 10:32, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 9:31, Rafał Chabasiński
29.06.2025 8:17, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 7:20, Rafał Chabasiński
29.06.2025 6:29, Miłosz Magrzyk
28.06.2025 19:08, Mateusz Krakowski
28.06.2025 16:05, Mateusz Krakowski