Revolut, globalna aplikacja finansowa i bank, ogłosił wdrożenie popularnej w Polsce metody płatności BLIK. Dzięki tej nowej funkcji ponad 4 miliony polskich użytkowników Revolut zyskuje możliwość korzystania z 6-cyfrowych kodów BLIK, co otwiera przed nimi szerokie możliwości płatności w internecie, sklepach stacjonarnych oraz wypłat gotówki z bankomatów.

Nowoczesne rozwiązania dla polskich klientów
BLIK to jedno z najpopularniejszych rozwiązań płatniczych także w Polsce, z którego korzysta obecnie - globalnie - ponad 17 milionów użytkowników. Revolut, dodając tę funkcję do swojej oferty, wpisuje się w rosnące oczekiwania polskich konsumentów, ale przede wszystkim symbolicznie wchodzi na nowy poziom. To kolejny krok na drodze do uczynienia z Revolut banku pierwszego wyboru dla Polaków. Jak podkreśla Michał Szczotka, manager ds. alternatywnych metod płatności w Revolut:
„Chcemy aby nasza globalna oferta zawierała w sobie również cenione i powszechnie używane lokalne rozwiązania - takie jak BLIK. Transakcje przy pomocy 6-cyfrowego kodu BLIK stają się dostępne dla ponad 4 milionów klientów w Polsce. Aby z nich skorzystać, należy zaktualizować i otworzyć aplikację Revolut, wybrać polską walutę, skierować się do sekcji BLIK i wygenerować kod.”

Jak działa BLIK w aplikacji Revolut?
Aby skorzystać z nowej funkcji, wystarczy zaktualizować aplikację Revolut do najnowszej wersji, wybrać sekcję BLIK i wygenerować 6-cyfrowy kod. Kod można wpisać w terminalu płatniczym, na stronie sklepu internetowego lub w bankomacie. Następnie transakcję należy potwierdzić w aplikacji, co zapewnia pełne bezpieczeństwo.
Nowa funkcjonalność umożliwia płatności BLIK w polskim e-commerce, zagranicznych platformach zakupowych oraz wypłatę gotówki z ponad 20 tys. bankomatów w kraju. Co ważne, wdrożenie jest realizowane stopniowo, dlatego pełny dostęp do tej funkcji może potrwać jeszcze kilka tygodni.
Revolut i BLIK to bardzo ciekawe partnerstwo
Współpraca między Revolut a BLIK wpisuje się w strategię globalnej ekspansji aplikacji finansowej, która już wcześniej integrowała lokalne systemy płatności, takie jak Tikkie w Holandii czy Bizum w Hiszpanii. David Tirado, Vice President w Revolut, podkreśla znaczenie tego kroku:
„Polska to nasz trzeci największy rynek w Europie. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczać Polakom kolejne innowacyjne usługi"
Dzięki dodaniu BLIK, Revolut umacnia swoją pozycję na polskim rynku, oferując klientom jeszcze większy komfort i różnorodność usług. To również bardzo symboliczny element w rozwoju firmy, która wysyła polskiemu społeczeństwu informację, że jest jak inne banki, a nie jakąś tam nowoczesną aplikacją z zagranicy o bliżej niezdefiniowanej tożsamości.
30.06.2025 20:19, Rafał Chabasiński
30.06.2025 16:17, Rafał Chabasiński
30.06.2025 15:12, Katarzyna Zuba
30.06.2025 13:30, Mariusz Lewandowski
30.06.2025 12:55, Mateusz Krakowski
30.06.2025 11:32, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 10:57, Mariusz Lewandowski
30.06.2025 10:51, Rafał Chabasiński
30.06.2025 10:12, Katarzyna Zuba
30.06.2025 9:17, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 8:30, Rafał Chabasiński
30.06.2025 8:07, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 7:02, Aleksandra Smusz
30.06.2025 5:57, Rafał Chabasiński
29.06.2025 18:00, Rafał Chabasiński
29.06.2025 14:36, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 12:35, Joanna Świba
29.06.2025 10:32, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 9:31, Rafał Chabasiński
29.06.2025 8:17, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 7:20, Rafał Chabasiński
29.06.2025 6:29, Miłosz Magrzyk
28.06.2025 19:08, Mateusz Krakowski