Żabka nie chce być wyłącznie kojarzona jako osiedlowy sklep. Można tam też odebrać paczkę, wypić kawę, zjeść hot doga, a nawet naprawić buty. A teraz również... podreperować smartfona.

Naprawa telefonów w Żabce? To nie jest żart. Zresztą od pewnego czasu sieć czyści buty, więc firma stwierdziła, że naprawiać smartfony też może.
- Od 13 marca br. klienci sieci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego - przekazuje sieć w komunikacie prasowym.
Nie jest oczywiście tak, że kasjer weźmie smartfona i zacznie go rozkręcać oraz zmieniać szybki. - Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci - przekazano.
Ile kosztuje naprawa telefonu w Żabce?
Niestety, do końca nie wiadomo. "Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys" - przekazuje firma.
Nie powinniśmy zbankrutować. Nie ma natomiast pewności, że nasz model obejmie usługa Żabki i Digital Care. Ma ona być dostępna dla 80 proc. modeli z naszego rynku, wytwarzanych przez "7 wiodących marek".
Dobrą wiadomością jest to, że Żabka nie każe zbyt długo czekać na smartfona. "Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę" - czytamy. Status naprawy będzie można śledzić na stronie projektu - choć ta na razie jeszcze działa z problemami.
Żabka rozkręca się w imponujący sposób
– Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług
Trzeba przyznać, że nie są to puste słowa - Żabka potrafi zaskoczyć swoimi pomysłami i swoją dynamiczną ekspansją. Jest to już wielka korporacja, a ciągle czuć ducha start-upu. Niedawno pisaliśmy, że może być to polska marka na miarę Mercedesa czy Tesli. Kto wie, może naprawy telefonów w tym pomogą.
03.07.2025 20:42, Joanna Świba
03.07.2025 15:57, Mateusz Krakowski
03.07.2025 14:09, Mariusz Lewandowski
03.07.2025 13:35, Jakub Kralka
03.07.2025 13:27, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:53, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:08, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 11:29, Mateusz Krakowski
03.07.2025 10:19, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski
03.07.2025 8:42, Aleksandra Smusz
03.07.2025 7:01, Aleksandra Smusz
03.07.2025 6:53, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 5:45, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 4:43, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 15:05, Jakub Kralka
02.07.2025 14:14, Katarzyna Zuba
02.07.2025 12:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 11:59, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 11:23, Katarzyna Zuba
02.07.2025 10:16, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 9:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 8:49, Aleksandra Smusz
02.07.2025 7:58, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 7:08, Rafał Chabasiński