- Home -
- Codzienne -
- Nasza czytelniczka dostała 40 zł odszkodowania od Poczty Polskiej, za uszkodzenie przesyłki wartej 1000 zł. Poczta Polska rozumie ból, ale kompletnie nie czuje się winna
Nasza czytelniczka dostała 40 zł odszkodowania od Poczty Polskiej, za uszkodzenie przesyłki wartej 1000 zł. Poczta Polska rozumie ból, ale kompletnie nie czuje się winna
Reklamowanie jakiejkolwiek przesyłki uważam za koszmar, wyjątkowo jednak nie znoszę skostniałego systemu reklamacji Poczty Polskiej. Krajowy operator w mojej opinii zatrzymał się w poprzedniej epoce, nie tylko mentalnie. Potwierdza to historia naszej czytelniczki. Jeśli kiedykolwiek zdarzyło się wam ubezpieczać cenną zawartość przesyłki, w przyszłości możecie sobie darować ten wydatek. Okazuje się, że w praktyce nie ma on żadnego znaczenia.

27.10.2025 11:37, Edyta Wara-Wąsowska
27.10.2025 10:39, Aleksandra Smusz
27.10.2025 9:47, Marcin Szermański
27.10.2025 8:55, Aleksandra Smusz
27.10.2025 8:02, Rafał Chabasiński
27.10.2025 7:09, Miłosz Magrzyk
26.10.2025 20:05, Miłosz Magrzyk

Ja też nie chcę oglądać drastycznych zdjęć obrazujących kampanie społeczne. Na szczęście prawo ma mnie przed tym ochronić
26.10.2025 18:06, Joanna Świba
26.10.2025 16:15, Mateusz Krakowski
26.10.2025 15:06, Joanna Świba
26.10.2025 13:15, Marcin Szermański
26.10.2025 10:47, Rafał Chabasiński
26.10.2025 9:40, Igor Czabaj
26.10.2025 7:46, Rafał Chabasiński
26.10.2025 7:03, Rafał Chabasiński
25.10.2025 18:06, Aleksandra Smusz
25.10.2025 15:10, Aleksandra Smusz
25.10.2025 11:27, Jakub Bilski
25.10.2025 7:55, Rafał Chabasiński
25.10.2025 6:39, Rafał Chabasiński
24.10.2025 21:13, Katarzyna Zuba
24.10.2025 16:16, Miłosz Magrzyk




























