- Home -
- Codzienne -
- Nasza czytelniczka dostała 40 zł odszkodowania od Poczty Polskiej, za uszkodzenie przesyłki wartej 1000 zł. Poczta Polska rozumie ból, ale kompletnie nie czuje się winna
Nasza czytelniczka dostała 40 zł odszkodowania od Poczty Polskiej, za uszkodzenie przesyłki wartej 1000 zł. Poczta Polska rozumie ból, ale kompletnie nie czuje się winna
Reklamowanie jakiejkolwiek przesyłki uważam za koszmar, wyjątkowo jednak nie znoszę skostniałego systemu reklamacji Poczty Polskiej. Krajowy operator w mojej opinii zatrzymał się w poprzedniej epoce, nie tylko mentalnie. Potwierdza to historia naszej czytelniczki. Jeśli kiedykolwiek zdarzyło się wam ubezpieczać cenną zawartość przesyłki, w przyszłości możecie sobie darować ten wydatek. Okazuje się, że w praktyce nie ma on żadnego znaczenia.

18.09.2025 7:44, Aleksandra Smusz
18.09.2025 6:39, Miłosz Magrzyk
18.09.2025 5:45, Miłosz Magrzyk
17.09.2025 23:34, Rafał Chabasiński
17.09.2025 16:40, Mateusz Krakowski
17.09.2025 15:16, Katarzyna Zuba
17.09.2025 13:26, Katarzyna Zuba
17.09.2025 12:55, Mateusz Krakowski
17.09.2025 12:31, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 10:22, Aleksandra Smusz
17.09.2025 9:17, Aleksandra Smusz
17.09.2025 8:45, Filip Dąbrowski
17.09.2025 8:02, Jerzy Wilczek
17.09.2025 7:23, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 6:30, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 5:49, Filip Dąbrowski
17.09.2025 4:54, Mariusz Lewandowski
16.09.2025 15:29, Miłosz Magrzyk
16.09.2025 15:13, Katarzyna Zuba
16.09.2025 13:11, Aleksandra Smusz
16.09.2025 12:03, Mateusz Krakowski
16.09.2025 10:00, Miłosz Magrzyk