Tak się jakoś składa, że wyjątkowo lubię składać reklamację. To taki bardzo wdzięczny proceder, w którym z racji swojej ustawowej pozycji czuję się uprzywilejowana i przyznaję, niejednokrotnie to wykorzystuję. Cóż - świadomość swoich praw popłaca, a ignorancja może być opłakana w skutkach. Moja ostatnia przygoda reklamacyjna ze sklepem X-kom skończyła się jednak dość zaskakująco. Muszę się przyznać, że sklep wyjątkowo mnie zaskoczył. Uwierzcie mi, widziałam już dużo odpowiedzi na reklamację (tych sprytnych i tych mniej). Pierwszy raz jednak ktoś jednocześnie ją nie uznał i uznał.

17.08.2025 20:52, Mariusz Lewandowski
17.08.2025 16:49, Jerzy Wilczek
17.08.2025 15:58, Miłosz Magrzyk
17.08.2025 14:30, Aleksandra Smusz
17.08.2025 13:07, Filip Dąbrowski
17.08.2025 12:30, Jerzy Wilczek
17.08.2025 11:59, Miłosz Magrzyk
17.08.2025 10:38, Jerzy Wilczek
17.08.2025 9:11, Miłosz Magrzyk
17.08.2025 8:18, Mariusz Lewandowski
17.08.2025 7:17, Mariusz Lewandowski
17.08.2025 6:57, Miłosz Magrzyk
17.08.2025 5:41, Mariusz Lewandowski
16.08.2025 18:50, Mariusz Lewandowski
16.08.2025 17:39, Filip Dąbrowski
16.08.2025 16:50, Edyta Wara-Wąsowska
16.08.2025 15:40, Mariusz Lewandowski
16.08.2025 14:48, Igor Czabaj
16.08.2025 13:37, Mariusz Lewandowski
16.08.2025 12:28, Aleksandra Smusz
16.08.2025 11:39, Jerzy Wilczek
16.08.2025 10:37, Mariusz Lewandowski
16.08.2025 9:35, Filip Dąbrowski
16.08.2025 8:44, Mateusz Krakowski
16.08.2025 6:56, Filip Dąbrowski