Szwajcarskie zegarki przez dekady były symbolami statusu. A w korporacjach były często odpowiednikami... wojskowych stopni - po tym, czy ktoś miał Timexa, Tissota czy Rolexa można było bez trudu zgadnąć, jak wysoko stoi na firmowej drabinie. Wygląda jednak na to, że Dolina Krzemowa przejęła i ten sektor tradycyjnej gospodarki. Nowym królem czasomierzy jest... Apple.

Była kiedyś taka reklama Patek'a Philippe'a. "Tak naprawdę to nigdy nie posiadasz Patek'a. Ty tylko opiekujesz się nim, by przekazać go przyszłym pokoleniom". I zdjęcie ojca oraz małego syna.
No właśnie - szwajcarskie zegarki (a nie byle "majtkowce") nigdy nie były tylko zegarkami. Były dla wielu wręcz magicznym symbolem statusu. I swoją pozycję utrzymały w czasach, gdy czas pokazuje nam w zasadzie wszystko - od telefonów po lodówki. Jednak magia skomplikowanych mechanizmów ciągle wygrywała ze światem technologii. Ale coś zaczyna się zmieniać.
Szwajcarskie zegarki kontra Dolina Krzemowa
zobacz więcej:
05.07.2025 4:21, Mariusz Lewandowski
04.07.2025 18:00, Joanna Świba
04.07.2025 16:43, Katarzyna Zuba
04.07.2025 15:31, Joanna Świba
04.07.2025 14:17, Joanna Świba
04.07.2025 13:07, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 12:15, Mateusz Krakowski
04.07.2025 11:32, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 10:45, Mateusz Krakowski
04.07.2025 9:58, Aleksandra Smusz
04.07.2025 9:33, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 8:46, Joanna Świba
04.07.2025 7:48, Joanna Świba
04.07.2025 6:57, Aleksandra Smusz
03.07.2025 20:42, Joanna Świba
03.07.2025 15:57, Mateusz Krakowski
03.07.2025 14:09, Mariusz Lewandowski
03.07.2025 13:35, Jakub Kralka
03.07.2025 13:27, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:53, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:08, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 11:29, Mateusz Krakowski
03.07.2025 10:19, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski
03.07.2025 8:42, Aleksandra Smusz
03.07.2025 7:01, Aleksandra Smusz
03.07.2025 6:53, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 5:45, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 4:43, Mariusz Lewandowski